YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, October 05, 2007

22 Yıl Aradan Sonra...

21 Ekim 2006 yılında yaklasık "ilkokul" başlıklı bir yazı yazmış ve ilkokul son sınıfta topluca çekilmiş (büyük bir ihtimalle milli bir bayramda şarkı söylüyorduk) resmimizi eklemiştim. Resmi eklerken de "keşke ilkokuldan arkadaşlarım beni bulabilse" demiştim. Ve bugün bu isteğim gerçekleşti :) Yazıda bahsettiğim "okumayı ilk çözen" dediğim arkadaşım "Murat" internette ilkokulumuzu aratınca karşısına benim sayfam çıkmış. Bana yorum yazdı ve en son 22 sene önce gördüğüm bir arkadaşımla bunca yıl sonra blog sayesinde tekrardan görüşmeye başladım :)

Şimdi kendisi ile ilgili aklımda kalan bilgileri aktarmak istiyorum. Hazır ol Murat! Birazdan okuyacaklarını hatırladıkça güleceksin eminim :) Ve bana "yuh bunları nerden hatırıyorsun" diyeceksin :)

İlkokul birinci sınıfın ilk günü sınıfta devamlı ağlayıp annesini isteyen biri vardı :) Evet o sendin Murat :):) 1 hafta boyunca annen de seninle gelmişti okula :)

3. sınıfta hocamız bize atkı örme ödevi vermişti. Hadi kızlar örsünde, biz neden örmüştük hatırlamıyorum :) Ben "orta" almıştım. Murat'ın örgüsü daha güzel olmuştu, çünkü annesi yardım etmişti ve o "iyi" almıştı :) Emeğe saygı lütfen :):)

MFÖ grubu taklidi yapıp Diday Diday şarkısını söylerken şapkanla Mazhar Alanson'a çok benziyordun :)

Umarım birgün ilkokuldan pekçok arkadaşımızla biraraya gelebiliriz :):)
posted by ANDY at 10:05:00 PM

7 Comments:

Andy hangi yaziydi bulamadim, insan bi link verir merak ettim simdi arkadasinin yorumunu:))

Ayricaaaa, arsivinde bakinirken farkettim sayfani acali 1 yil olmus!!! Nice yillara:)

10/06/2007 03:56:00 PM  

http://yasamadairhersey.blogspot.com/2006/10/ilkokul.html

buyur iste link :) Bu arada hatırladıgın ve hatırlattıgın için teşekkür ederim. Bende sen deyince farkettim 1 yıl oldugunu :) Zaman ne çabuk geçmiş yahu!

10/06/2007 04:25:00 PM  

hehehehe:))) koptum ya süper..ya harika bişey yeniden arkadaşlarını bulmak. çok şanslısın kıltanyus:)

10/08/2007 01:30:00 AM  

aa ne kadar güzeel.:))
napsam bende yazsam "İzmit yenituran ilkokulu" diye resim yayınlasam.hem ben öğretmenimin adını da hatırlıyorum 44 yaşımla.:))
(hala görüşüyoruz da onun için.:)annemin bile öğretmeni imiş kendisi. tabi annem ilk yılları,ben son yılları olaraktan)

bizim sınıftan meşhurlar da çıktı hem.
senin yaşın onu bilir mi bilmem?
"Beşiktaşlı sarı fırtına Metin Tekin" en meşhurumuz.:)

10/08/2007 08:14:00 AM  

Tosbaaa Cadısı; Bir seni kaybedemedik yahu :)

Yağmur Damlası, Metin'ini biliyorum tabiki. Onu hatırlayacak yaşa sahibiz yani ;)

10/08/2007 09:53:00 AM  

Yahu ben nerelere girdim çıktım internette, geçmişten kimseleri bulamadım. Tarih kitaplarından mı baksam?:) İyi bayramlar..

10/12/2007 12:36:00 AM  

Sana da iyi bayramlar FIG :)

10/12/2007 12:42:00 PM  

Post a Comment

<< Home