YAŞAMA DAİR HERŞEY

Monday, August 20, 2007

Gülelim :)

Baktımki son yazılarımın hepsi ciddi konularda. Aslında bu kadar çok olay varken yazacak o kadar çok şey oluyor ki... Ama bugunki yazımı burada tanıstığımız ve çok iyi dost olduğumuz Cadı ve Doca ikilisine ayırmak istiyorum. Aslında bir nevi karikaturun yazıya dökülmüş tasviri olacak ama olsun :)

Palyancom hamile kaldığında çok baskı yaptık onlara da sizde yapın beraber büyüsün diye. Ancak zaten olsa bile beraber büyümeleri kısmet olmayacakmış :( Aman sağlıklı olsunlarda ileride biraraya gelirler ;) Artık Tunus'tan hayırlı haberi bekliyoruz :)

Ben şimdi sanki onların çoçuğu olmuş gibi davranıp, aralarında geçecek muhtemel konuşmaları aktaracağım buraya :):):)

İsmini bilmediğim için Jr. Doca/Cadı 5 yaşındayken:

Doca koltuğunda oturmuş, diz bilgisayarında çalışmaktadır. O esnada Jr. Doca/Cadı yaklaşır ve Docanın paçasından çekiştirerek:

- "Baba baba hadi oynayalım" der.
Doca:
-Sen kimsin len
Jr. Doca/Cadı:
-Ben senin oğlunum / kızınım
Doca:
-Biz seni yaptıkmı ya? Hanım ne zaman oldu bu velet? Senin bellek kaç Gb?
Jr. Doca/Cadı:
-400 Gb artı 200 gb ek bellek de var baba, doğumda sen taktırmışsın
Doca:
-Ekran kartında iyidir senin. Yaş kaç bakayım?
Jr. Doca:
-5 baba.
Doca:
-O kadar oldu mu len?

Jr. Doca/ Cadı 18 yaşında:

Doca evde gene bilgisayar basındadır. Çalışırken ya da düşünürken oynadığı topsakalından yola yola sadece çenesinin sağ tarafında 3-5 tutam sakal kalmıştır. Amaç o bölgedeki kıllarıda yolup traş için malzeme parası vermemektir :)

Jr. Doca/Cadı:
-Baba arabayı alıyorum, arkadaşlarla takılacağız
Doca sakalıyla oynarken:
-hı hı
Jr. Doca/Cadı:
-Baba cüzdanındaki paralarıda aldım
Doca:
-hı hı
Jr.Doca/Cadı:
-Baba kredi kartını da aldım limit var değil mi?
Doca:
-hı hı

Evet şimdilik bu kadar. Geçen gün otururken bu konusmalar aklımıza geldi. Palyancom, gayserili ve ben çok güldük o an :) Keşke karikatür çizme yeteğinim olsaydı daha iyi anlatabilseydim :)
posted by ANDY at 12:15:00 PM

17 Comments:

sevgili andy cim yani yazdıklarını okurken çok güldüm olm çok komik olmuş len ama biran kendimide gördüm, alacağım önlemler birincisi hemen çocuk yapmak için çalışmalara başlamak,ikincisi çocuk olduktan sonra inş,sakallarımı kesmek ve iş değiştirmeye veya işin dışındada yaşamaya çalışmak:)yanlız laptop u bırakmaya söz veremem malüm sıgara gibi alkol gibi bişey bu:))

Cadının Docası

8/20/2007 01:15:00 PM  

Senden daha çok malzeme çıkar baba :):) Sen çalışmalar hemen başla :) Ne demiş atalarımız:

Kadının sırtından sopayı, karnından sıpayı eksik etmeyeceksin

haha haha haha :):):)

8/20/2007 01:20:00 PM  

Hahahahaaa:))) Bu da benden:
Doca ve ufaklik beraberce disari cikmis ama Doca tek basina gelmistir.
Cadi- Ayol cocuk nerde Docaaa!!
Doca-Hangi cocuk!? Ne nerde?!
Cadi- Yine unuttun dimi bi yerlerde birakip geldin, ah salak kafam yine nasil sana guvendim, zavallim daha konusmayi bile beceremiyor,bidi bidi bidi, dir dir dir..
Doca-Hee o mu, arabanin anahtariyla ayni yere biraktim galiba, ben yuruyerek geldim dimi!
Cadi-Aloo polis mi evet Doca'm yine bebegimizi kaybetti, fotografi zaten sizde var:)))

Bu gercekleri goz ardi etmeden Docuk felan bizde hak getire yani:))

8/20/2007 01:33:00 PM  

Cadı, harika ya :):) Ben bu özelliğini unutmuştum :):)

8/20/2007 01:48:00 PM  

aloooo hocam ayıp oluyo ama:)o kadar da değil yani çocuğu unutmak filan, siz benim şimdiye kadar neyi unuttuğumu gördünüz aşkolsun:)

cadının docası(buda ne gıcık ya içgüvey gibi)

8/20/2007 01:54:00 PM  

aaaaaaaaaaa, süpermiş doca. iyi ki cadımı unutmuyor bir yerlerde..))

8/20/2007 02:21:00 PM  

cidden doca aşırı uutkan ve sadece sakal yolan, veya saçlarının ön kısmını lüle lüle yaparak düşünen bir tiptir, çocuk yapınca herşeye koşturmak zorunda olan(ki hala tamirden tutun herşeye koşturan) cadı bu sebepten çocuk istememektedir:))

ya keşke çocukları olsa ne çok severdim görünce ayda yılda bir:((

8/20/2007 02:46:00 PM  

dur bakalım neyi unuttun bir hatırlayalım :):)

- Istanbul'a gittiğimizde telefonu uçakta unuttun :)
- Istanbul'dayken benim paketi havalimanına goturmeyi 3 gun üst üste unuttun :)

Bu arada yemeğe giderken Cadı'yı unutmalarını yazmıyorum bile :)

-Elektrik parasını ödemeyi unuttunğun için 1 gece dondunuz kış ortası :):)

Ama allah için iş ile ilgili hiçbirşey unutmuyorsun :):)

8/20/2007 03:14:00 PM  

ve.. tüm bu olup bitenlerin ve Cadı'nın sözlerinin ardından Doca son lafı söyler :

-Mal'ım ben yaa :))

8/20/2007 03:14:00 PM  

Yok yok unutmaz o isle ilgili seyleri, ama masallah ozelde bi kendini unutmaz:)) Yok yok kendini de unutur:)))

8/20/2007 03:40:00 PM  

Allah iyiyliğinizi versin emi.:)))) Bu demek oluyor ki: Doca kişisi bigisayar kurdu bir arkadaş.:)) Şu muhtemel diyaloglar çok komik. Cadıcığımın yazdıkları da öyle. Ama, bence haksızlık etmeyin. Hele bir Jr. gelsin, bakın siz o zaman nasıl değişiyor herşey. Biz nelerini gördük, baba olunca aslan kesildiler.:))

8/21/2007 12:22:00 AM  

hani benim yoruumuummm.. ben yazmıştım bir tane yaawww.. gelmedimi :(( ağlicam ben simdiii!!!


ve ben demiştim kine;

Cadının tüm söylediklerinin ardından Doca'nın ağzından tek bir kelime cıkar :

"Malım ben yaa" :))

8/21/2007 11:55:00 AM  

Ya biraz aile içi sohbete dışardan dalmak gibi olacak ama ,Cadının Docası bey sizde açtığınız bloğa iki üç kelime yazsaydınız sizide siz olarak tanırdık yani:D

8/21/2007 02:50:00 PM  

Nenoni, o blog actigini hatirlamiyor ki :):)

8/21/2007 02:56:00 PM  

Nenoni gibi aile sohbetinizi karışmak gibi olcak ama bizim ailede de benzeri var.
En küçük kızkardeş bebek için yıllarca tedavi görür tedavi sonrası bebeğin olacağı gün bile belirlenir ve sonunda beklenen haber gelir. Bütün aile mutlu ve sevinçlidir.
Baba adayına, gözün aydın sonunda baba oluyorsun denir.
Baba adayının cevabı "çok ani oldu ya" olur.

8/22/2007 11:12:00 AM  

Bende Docanın bir hikayesini anlatmak istiyorum ehueheheh..Doca üniversiteyken finallerin yoğun oldugu günlerde gece ev arkadaşları çok büyük bir hevesle finallerine çalışmaktadırlar.Docaya sabah onlarıda uyatmalarını rica ederler çünkü geç saatlere kadar ders çalışmaları gerekmektedir.tabi Doca hersabah oldugu gibi uyanır ve gider sanki dün gece arkadaşları ona hiçbirşey söylememişlerdir unutmuştur...Unutması problem degil ama sonrası süper...Doca evden çıkar üniversiteye gider.Bu sırada arkadaşları kalkar bakarlar Doca yok (bu sırada Docanın kulakalrı kıpkırmızı olmuştur ve alev içinde yanmaktadır.)Sınavada az zamanları kaldığı için telaşla hazırlanırlar ama evden cıkamazlar... niyemi Doca kapıyı kilitlemiştir.Üstelik kendi anahtarını bir yerde unuttuğu için arkadaşlarında olan son anahtarıda yanına almıştır...Evde dokuzuncu kat olunca yapacak birşey kalmamıştır.Docayı cepten ararlar bu sırada Docanın odasından bir cep telefonu sesi....Doca cep telefonunuda evde unutmuştur...Yaşasınnn unutkanlık..Sonra mı ee orasınıda Docaya sorun artık..Merak ediyorsanız hala hepside çok iyi arkadaşlar...

8/24/2007 03:56:00 PM  

Sonrasini ben anlatayim, Doca telefonunu almis ama derste oldugu icin kapamistir. Evde 9.degil allahtan 2-3. kat gibi biseydir. Bizim arkadaslar o sirada sans eseri oradaki elektirik direklerinde bakim yapan -nasil bir sanssa:)- sepetler yardimiyla balkondan cikarak sinavlarina yetisirler:)) Dersten cikan Doca, telefonunda bilimum cagri ve muhtelif icerikli mesaj sonrasi uyanir ama hersey icin cok gectir:))))

8/25/2007 01:56:00 PM  

Post a Comment

<< Home