YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, September 28, 2007

Yalnızım Dostlarım Yalnızım, Yanlız!

Bir çoçuk sahibi olmaya karar verince bunun getireceği yükümlülükleri de kabul etmiş olursunuz. Öncelikle eşinizin hamilelik dönemini en rahat şekilde ve sorunsuz yaşaması için çaba sarfedersiniz. Hamile kalmadan önce duyduğunuz pek çok hamilelik tecrübesine kendinizi hazır edersiniz.

İlk üç ay çok uyur. Yediğine içtiğine dikkat etmesi gerekir. İlk üç ay çok uyur. Hareketleri yavaş yavaş sınırlanmaya başlar.İlk üç ay çok uyur. Daha duygusal ve hassas olur. İlk üç ay çok uyur. Vücudun hormonel dengesi ve vücud yapısı değişir. İlk üç ay çok uyur. İlaç almaması gerekir. İlk üç ay çok uyur. Bol bol taze meyve yemesi, özellikle elma yemesi iyidir. İlk üç ay çok uyur. Doğuma yardımcı olacak egzersizler yapması gerekir. İlk üç ay çok uyur.

Yukarıdaki olayların hepsine hazırdık. Hepsinide yaşadık ve yaşıyoruz. Ancak "İlk üç ay çok uyur" cümlesi hariç!!! Ulan 6 ay oldu hatun halen saat 21:00'de uyuyor. Ben de tek başıma artık playstation oynuyorum, dizileri tek başıma izleyip palyancom'a anlatıyorum. Birde palyancom uyandığı zaman bana kızıyor :) Neden onu uyandırmamışım. Neden gidip yatağımızda uyumamışız. Ben O rahat etsin diye bırakıyorum uyusun dinlesin diye bir üstüne üstlük azar işitiyoruz :):) Hayır, hatun birde her akşam eve giderken "bu akşam uyumayacağım, seninle oturacağım" diyor. Eve gidiyoruz koltuğa oturtukdan 5 dk sonra yatma pozisyonuna geçiyor ve takriben 2 dk sonra uçuşa geçiyor :):)

Son yazımda Koyubeyaz ve Nenoni, bu son günlerin tadını çıkarmamızı, sessizliği dinlememizi, uykunun tadını çıkarmamızı tavsiye etmişler. Valla akşamları palyancom'da uyuduğu için ev sessiz oluyor. Ben bunu FIRTINA öncesi sessizliğe benzetiyorum. Bebişin doğumu ile evde fırtına başlayacak :):)

Anlayacağınız birisi size "ilk üç ay hep uyur" derse sakın inanmayın. Çünkü tüm hamilelik dönemi boyunca da uyunabiliyor :):)
posted by ANDY at 9:25:00 AM

18 Comments:

ama askıııımmm :)) lutfen tatilde uyumadıgım ve hatta bodrumda gece yarılarına kadar uyanık kalmayı basardıgım zamanları es geçmeyeliiim :) burda bana bi haller oluyo nedense :(( seni tüm gece yalnız başına bıraktığım için zaten üzülüyoruuumm :( :( ama sendede de bu aralar bi yarasalık durumu sözkonusu..ii kaptırdın kendini play station'a!!!gözümden kaçmıyoo ;)

9/28/2007 10:32:00 AM  

Askım sen üzülme, ben sen doğuma gittiğin zaman yalnız kalacağğım günlere hazırlık yapıyorum playstation ile :):)

9/28/2007 12:36:00 PM  

bir playsationımız yokki gece yarılarına kadar oynuyalım.Al gel abicim sen onu birlikte oynayalım:)

9/28/2007 01:23:00 PM  

bir playsationımız yokki gece yarılarına kadar oynuyalım.Al gel abicim sen onu birlikte oynayalım:)

9/28/2007 01:24:00 PM  

Palyancom gıdınce tek kalınca gelirim artık. Sabaha kadar mac yaparız :) O zaman ben sana vereyım playstatıon'ı da bıraz alıştırmma yap sen :)

9/28/2007 01:27:00 PM  

Canım ya kıyamam ona ben. Yazık kızcağıza. Kolay mı iki can bir bedende yaşamak. Uykusu gelir tabi. Hem dediğin gibi, sen de bu fırtına öncesi sessizliğin tadını çıkartmaya bak. İki koldan geliyorlar.:))

9/28/2007 02:09:00 PM  

Nasi bahane bulmusun play station oynamak icin var yaa!! Nasilsa palyanco uyuyo demi, ohh ii fikir valla:)) Yoksa kizi sen mi uyutuyorsun:))

9/28/2007 02:26:00 PM  

hehehe:)))ilk 3 ay çok uyur..süper ya..ama ben ordayken uyumamıştııı:))) demekki sende sorun hehehe...senden sıkılıyo demekki:p:p

9/28/2007 02:59:00 PM  

Fikriminincegülü; valla hem soldan soldan hem de sağdan sağdan gelecekler :):)

Cadı; bir erkeğin eşini uyutabilme imkanı sence ne kadar? Ulan hem uyutup arkasından neden blogda yalnızım yazayım!! Allah Allah :):)

Tosbaa, sen zaten laf atmasan şaşırdım :) He ya benden sıkıldı kızcağız artık. O yuzden erkenden uyuyor :):)

9/28/2007 03:28:00 PM  

ben sana daha komiğini söyleyeyimmi? ben halaa uyuyorum.:)çok ciddiyim.
oğlum bugüne bugün taam 20 yaşında.:)
Nihohahahaaaa...:)))

9/28/2007 08:40:00 PM  

Yağmur damlası; sen ununu elemiş eleğini asmışsın. Bu saatten sonra uyumak hakkın tabi ki ;)

9/29/2007 12:52:00 PM  

Teşekkür ederim güzel!
iltifatın! için.. :))
Şimdi sana dua! edeyim mi?
Senin hanım da uyumaya devam etsin diye? Çünkü ben o zamandan beri uyuyorum.. :))

9/29/2007 02:25:00 PM  

Eee...yok saol ben öyle bir dua almıyayım :):) Ben o iltifati bugun için soylemiştim :) Geçmişe dönük en ufak bir gönderme yoktu :):)

9/29/2007 05:06:00 PM  

Eee...yok saol ben öyle bir dua almıyayım :):) Ben o iltifati bugun için soylemiştim :) Geçmişe dönük en ufak bir gönderme yoktu :):)

9/29/2007 05:06:00 PM  

hani su yazinin tam 3. paragrafina gelen konu varya aynen bizdede o sekilde cereyan ettiginden ve yasananlarin birbir gozumun onunden gecmesi akabinde ofisin ortasinda bir kahkaha patlattigimi bildirmek isterim :))) ve halen guluyorum...

o uyku varya o uyku... ahhhh diyeism var ne tatlidir sorgusuz sualsiz uyumak. Palyanco burdan duy sesimi ve kimseye aldirma yalniz kalicakmis vah vah diyerek.. uyu sen uyuuuuuu.....

bugune bugun tam 2 gundur toplasan -ki topladigim uykularda boluk porcuktur- 2 saat uyku ile ofise gelip is yapamaya calisiyorumdur. O yuzden birak ne yaparsa yapsin Andy sen o muhtesem uykuna devam et.

:))))))))))) ve bir gun eskaza evin icinde bir o yana bir bu yana donerek gaz sancisini bertaraf etmeye calistiginizda bu dedikleirmi hatirlayiniz :))

10/01/2007 04:17:00 PM  

Koyubeyaz; Ben de palyancom uyusun istiyorum. Cunku gozlerı kapanıyor ve kapanmaya başlayan gözleri açmak ne kadar zordur bilirim. Aman o iyi olsun da ben tek başıma play station oynamaya razıyım :):)

10/01/2007 04:24:00 PM  

Bilfiil 9 ay uyumuşluğum sabitlenmiştir karakafa ve sarıkafalı çocuklarıma gebeliğimde. Ne güzel bişeydir hamile kişinin uykusu. Sanırki gündüz uyuyunca gece uyuyamıycak gebe kişi. Gece olunca ilk o uyur yine:))

10/05/2007 01:33:00 AM  

O zaman ne diyeyim ben? "UYUYUN GARİ" :):)

10/05/2007 09:20:00 AM  

Post a Comment

<< Home