YAŞAMA DAİR HERŞEY

Wednesday, September 19, 2007

Tatil - Islak olma durumu :)

Sanırım 20 gune yaklaştı yazmayalı. Ee... tatilde olunca insan biraz aksatabiliyor blog olaylarını :) Fazla uzatmadan hemen başlıyorum tatil'imizi yazmaya :) Gerçi palyancom'da kendi yorumu ile anlatacak ama birde benden duymuş olun :)

C.tesi gunu (1 eylül) Çanakkale'ye uğramak suretiyle İzmir'e varılır. Çanakkale'de palyancomun kuzeni vardı ancak sadece eşi ile gorusebildik. Çok tatlı bir bebekleri var. Kız 2 aylık ama hin gibi bakıyor etrafa. Herşeyi çok dikkatli inceliyor. Zaten bu aralar ne zaman bir bebek görsem doğumuna 3 ay kalmış olan oğlumun nasıl olacağını merak eder oldum :)

- Gelibolu Liman -

- Huzurlarınızda Ayça -


- Gelibolu'dan Lapseki'ye geçerken feribotun denizde oluşturduğu köpükler -

C.tesi akşamı Kuzen Mu ile Narlıdere'de balık sefası ve gece konaklama, ertesi sabah uzun zamandır göremediğim Teyzemi ve eniştemi (en buyukler) ziyaret edip, akşam üzeri Bodrum'a varış.


- Bodrumdayız -

Bordum'da Yahşi'de kaldık. Ortakent'ten sonra sola donuyorsunuz. Sitede, Eylül olmasından dolayı olacak sanırım, pek fazla insan yoktu. Aslında boylesi daha iyi. Palyancom'la son yanlız tatilimizde tamamen başbaşaydık :) İki defa Bordum'a indik. Geçen senelere göre daha bir kalabalıktı Bodrum. Çarşıda gezerken gözümde üniversite yıllarında Bodrum'a gelişim canlandı. O zamanlar gençliğinde verdiği enerji ile sabahlara kadar barlardan çıkmazi deli gibi dans ederdik. Şimdi ise daha sakin, kafamızı dinleyeceğimiz bir mekan ve tatil istiyoruz :) Bu düşünce ile yeni marinadaki bir bara gittik ve jazz dinledik. Mekan da güzeldi, çalıp soyleyenler de.


- işte bu sahilde ıslandık durduk -


- Bu da sahilden başka bir görüntü -

- Gece evin terasından görünüm / insanın ruhu dinleniyor vallahi :) -

5 gunluk Bordum macerarı sonrasında dönüş yolunda iken egzosun patlaması sonucu abarth egzos takılmış araba gibi sesler çıkararak Bursa Mudanya'ya durmaksızın sürmek ve yol boyunca çıkan sesten dolayı kulaklarımızın işitmeme ve kafamızın ağrıması gibi durumlar yaşadık :) Durup bir yerde tamir ettirme şansım olmadı çünkü feribota yetişmek gerekiyordu. Zaten İstanbul'a iner inmez millet bize uyuz oldu sanırım. Çünkü arabadan ralli arabası gibi sesler çıkıyordu. Insanlar yarış yapacağız sandılar sanırım :)


- Bodrum'daydık -

posted by ANDY at 10:18:00 AM

16 Comments:

eee tatilin devamı?????

9/19/2007 12:52:00 PM  

Arkası yarınnnnn :):)

9/19/2007 12:54:00 PM  

Hoşgeldiniz,tatil iyi geçmişe benziyor.

9/19/2007 01:22:00 PM  

heh.. bende aynı seyi dicektim :) Askım'ın aklı Bodrum'larda kalmş olacak ki,İstanbul'da gecirilen zamanlardan hiiçç bahsetmemiş.. sınavları..doktor doktor gezmelerimiz.. evde sıkılan Andy'min Tiflis'teki iş hayatını özlemesi falan ;)

hee.. birde ne kadar cok resim çekiyorsun olduk olmadık diyordun bana :)) bakıyom da resimler cok yakısmıs sayfana ;)

9/19/2007 03:00:00 PM  

Aşkım aşkım :):) Madem o kadar fotoğraf çektin boşuna gitmesin dedim bu zahmetlerin :):)

9/19/2007 03:15:00 PM  

demek andy evde sıkıldı..ama bi gezmeye çıkarmadı palyançomu ve yanıma getirmedi..neyse bişi demiyorum:(

9/19/2007 05:04:00 PM  

Valla bunun için bana değil arkadaşına söyleneceksin :)

9/19/2007 05:11:00 PM  

evet haklısın andy ..ilk defa sana katılıyorummmm:)

9/19/2007 06:30:00 PM  

Oooo hoşgelmişsiniz efenim. Misler gibi tatil yapılmış. Köpük köpük denizin resimleri çekilmiş.:) Minik bebeğe kocaman bir maşallah.. çok tatlı. Allah sizi de kavuştursun bebenize hayırlısıyla.:)

9/20/2007 09:30:00 AM  

Hoşbulduk efendim :) ılk zamanlar cok cabuk gectı ama sankı bu 3 ay bıraz daha agır ve zor gecıyor gibi :) Beklıyoruz iste :)

9/20/2007 09:37:00 AM  

Ayy demek uc ay kaldi:D Bide yok tatil kotu biseymisde, hep islanmak durumunda kaliniyormus da, hih:))

9/20/2007 10:55:00 AM  

aay bebek çok tatlı...:) maşallaah..)
ne güzel gezilmiş.dinlenilmiiş. Bodrum'un tabelalarına çok güldüm yahu.:)))

9/20/2007 12:15:00 PM  

yaaa cidden 3 ay olayı çok şaşırttı beni. bunu palyançoya sormak laım kolaymı geçti diye ama su gibi geçti sanki..

tatil süper olmuş gibi..

BEBEĞE BAYILDIMMMMM MAŞALLAH

9/20/2007 03:22:00 PM  

Yağmur Damlası; tabelalar ilginç olmuş ama özellikle ayrılıken ki insanda, sanki ayrıcalıklı bir yerdeymiş havası yaratıyor.

Mayonez Hanım, siz uyuyun daha! ocuk doğacak ilkokula başlayacak haberiniz olmayacak :):)

9/20/2007 04:47:00 PM  

hoşgeldiniz.. ben palyoçoyuda seni de cadıyı da çaktırmadan takip ediyorum haberiniz ola::)))

tatilinizin güzel ve yalnız geçmesine sevindim seneye çok ararsınız bu günlerinizi tadını çıkarın bol bol uyuyun:)))

9/24/2007 08:17:00 AM  

Bak bunu öğrendiğim iyi oldu, boylece hakkında atıp tutarken dikkatli oluruz :):)

9/24/2007 09:21:00 AM  

Post a Comment

<< Home