YAŞAMA DAİR HERŞEY

Wednesday, August 08, 2007

Cesaret :)

Valla bu youtube olmasa yazacak konu bulamayacağım :) Bu yazıyı da onun sayesinde kurtarmış olup sizlere de bu olayı şehir kütüphanelerinde denemenizi öneriyorum :) Filmde de göreceğiniz gibi kütüphanede oynanıyor ve sesizlik en önemli unsur :) Gülmenizi ya da canınız yanınca tepkinizi sesizce göstermek zorundasınız. Aslında youtube'da "Silence Library" diye aratınca bu oyunun değişik versiyonları da çıkıyor ama ben en çok yukarıda izlediğinizi seviyorum. En çokta tokat makinası yok mu :):)

Bir dipnot Fikriminincegülü'ne : Hani sana yorum bırakırken bahsetmiş olduğum wasabi rolls vardı ya, işte yukarıdaki oyunda da var. Adam yiyince ne hale geliyor gör :) Eşin de bir daha Capon yemeği demez ve kuru fasulye - nohuta daha bir mutlulukla yaklaşır :):)

posted by ANDY at 5:33:00 PM

7 Comments:

Yazık ama yaaa.:((( Hep te bu çocuğa çıkmış piyango. Iyykkk diyorum valla. Başka da bir şey demiyorum. İçim kalktı..:(( Mis gibi kızartma yaptım bu akşam kendisine. Hemi de domates soslu. Kodum yanına köpük köpük ayranı. Kıymetini bilsin dimi.:)))

8/12/2007 12:51:00 AM  

Bilsin bilsin tabi ki :):)

Ancak buraya kızartma, ayran yazıp sabah sabah canımızın cekmesine neden olduğunu ve bizim burada ayran bulamadığımızı ama bu akşam eve gider gitmez yapacağımızı da belirtmek isterim :):)

8/13/2007 09:39:00 AM  

wasabi ...nedir diye google'da arattın bana.
orada da senin sayfanı gösterdi.:( neyse "acı turp" gibi bir şeymiş.
ben kim miyim? yenikayınvaliden::)

8/13/2007 04:41:00 PM  

Bende de kayınvalide enflasyonu oldu :))

8/13/2007 04:52:00 PM  

Tineycır, güççümen kardeş, sen Wasabiyi bir de bizim zamanımızda yiyecektin. Pek lezizdi azizim.:)))

8/13/2007 08:41:00 PM  

3. kişi değilim evladım,zaten 2.olarak bir kaç gün önce atanan kayınvalidenim..)

8/13/2007 08:57:00 PM  

Biliyorum biliyorum :):)

8/14/2007 09:25:00 AM  

Post a Comment

<< Home