YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, May 25, 2007

17 mm

Blog yazmaya başladığım ilk günlerde sayfa düzeni, değişik birşeyler ekleme, html kodlarını öğrenmek gibi olaylarla uğraşım, ilerleyen zamanda acaba sayfam google'de aratınca kaçıncı sayfada çıkıyor merakına bıraktı. Sonradan ise blogger arkadasların sayfalarını sayfama eklemek, onların sayfalarını okumak, yorum bırakmak ve bıraklan yorumları okuyup cevaplamaya dönüştü. Artık düzenli olarak yazmaya çalıştığım gibi düzenli olarak okumaya çalıştığım, hiç birini tanımadığım (sadece mayonez ve yumurcak'ı tanıyorum. Cadı ve Doca'yı soylemeye gerek yok sanırım) insanların mutluluklarını paylaştığım, dertlerine üzüldüğüm, yardımcı olmaya çalıştığım bir arkadaş grubum oldu. Aslında tanımamak hem ilginç ve güzel hem de bir o kadar meraklandırıcı. Birisinin fikirlerini, yaşadıklarını okuyorsun, yorum yazıyorsun, cevap veriyor ama o kişi hakkında yazdıklarından başka hiçbirşey bilmiyorsun. Şekli şemalı hakkında en ufak bir bilgin yok! Buna rağmen bunları hiç önemsemeyip, birbirini destekleyen, acılarını - dertlerini paylaşan bir topluluğun içindesin.

İşte bu topluluktan olupta benim palyancomu kandırmam için bana destek veren, dua edenler vardı. Koyu Beyaz, Fikrimin İncegülü, Mayonez, Yağmur Damlası, Cadı (Kendisi önce bizim çocuk sahibimizi olmamızı istedi hep) ve Benim listemde olmayıp palyancomun listesinde olanlar...Hiç tanımadığı birisinin, sadece yazılarını okuyarak sana destek vermesi, senin isteklerin için "inşallah" deyip dua etmesi hem ilginç hem de çok sevindirici. Bazen en yakınından göremediğin ilgiyi, sevecenliği seni tanımayan birisinden görmek ne güzel bir duygu. Hepinize teşekkür ederim.

Ee...Bu kadar duaya, bu kadar desteğe bir cevap vermek gerekir değil mi? Ben vermek istiyorum ve diyorum ki: 17 mm :)

Evet palyancom 8 haftalık hamile ve bebeğimiz 17 mm (18 Mayıs 2007) Bunu öğreneli 1 ay oluyor ama İstanbul'dakilere süpriz olsun diye blogda yazamadık. Ne zaman ailerle konuşsak dilimizin ucuna kadar geliyordu ama bu mutluluğu onlarla paylaşırken yüz ifadeleri görmek için 3 hafta bekledik.

Geçen hafta İstanbul'a gittiğimizde ilk akşam yemeği yendikten sonra açıklamayı planlamıştık. Çünkü babam yemekten hemen sonra keyif sigarası yakardı sofrada. Tam sigara yaktı ben "baba lütfen sigarayı söndürür müsün?" dedim, biran garipsedi ve hemen ardından palyanco "Valla baba kendim için istiyorsam namerdim" deyince herkes (Babam, annem, abim, selocan (palyancomun erkek kardeşi)biran duraksadı. İlk babam anladı ve sevinçle yerinden kalkerken diğerleri şaşkınlık, mutluluk içinde oldukları yerde kaldılar :) Mutluluk göz yaşlarıyla aktı yanaklarından, gülücüğe dönüştü dudaklarında :) Tam istediğimiz gibi bir şok yaşatmıştık onlara :)

Hem burada, hem Türkiye'de doktora gittik. Tüm testleri yaptırdık ve maşallah herşey yolunda şimdilik. Inşallah sorunsuz bir gebelik dönemi geçirir palyancom ve sağlıklı bir bebeğimiz olur hayırlısı ile :)

Cinsiyet konusunda herhangi bir önceliğim yok. Sağlıklı bir bebek olsun yeter. İçimden bir his kız olacak diyor ama hayırlısı olsun :)

Dualarını, iyi temennilerini ve yazılarıyla desteklerini esirgemeyen herkese çok ama çok teşekkür ederim.
posted by ANDY at 11:12:00 AM

34 Comments:

ay o masadaki mutluluğa gelince sıra;ben ağladıııııım.Ben bebek lafı duyunca hemen ağlamaya hazırım zateen.:)
çoooook sevindim,
ama iyi sakladınız yani.:(
Allah'ım sorunsuz bir şekilde tatamına erdirsin inşallah..)

5/25/2007 11:52:00 AM  

Ben sana ;kurabiyeyi yersen oy vermesssin belki.hohohohiıo
onun için hesap numaranı alayım demek için girdim. müjdeli haberi gördüm.
Artık o oy mutluluktan beleş oldu. no kurabiye,no 5 ytl.hohoho.:) :P

5/25/2007 11:55:00 AM  

Yağmur Damlası Tum güzel dileklerin için teşekkür ederim :)

Ben dün oy verdim zaten kurabiyeye ama artık bizim için yapar gönderirsin buralara :) eğer beğenmezsek çivi çakmak, buğday ezmek için kullanırız :))

5/25/2007 12:11:00 PM  

Deliler, çılgınlar sizi...:))) Çok çok çok çok çok sevindim dememe gerek var mı bilemiyorum.:) Ya anlatamam ki ben şimdi.. dumur oldum, kaldım. Sen onun için diyordun demi yazılarımı takip et diye.:) Allah tamamına erdirsin.. hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.:) Oy miniş miniş, yesin onu teyzesi.:) Öpüyorum ben sizi ve doğmamış yeğenimi.:)

5/25/2007 12:13:00 PM  

FİG, tahmin edebiliyorum sevincini :) Umarım ofisi ayağa kaldırmadın ;) Senin desteğini asla unutamam. Yazılarında, her yorumunda vardı :)

Güzel dileklerin için kocaman bir AMİN ve İNŞALLAH diyorum :)

5/25/2007 12:21:00 PM  

ne demek o şimdi-senin desteğini unutamam.- hııı. kıskandım bak haberin olsun. ben ses çıkarmıyorsam hep içimden diliyordum.cadı ve palyançoya kızarak hemde. hıııı...parmak salladım burada.

hem ofair-cook mudur nedironu hiç anlamadım ben. kurabiyeler gerçekten yumuşaktır. bebek haberi alalaım inşlaalh yollarız kargo ilen.:) sürt olsun diye.:)
neyse ben kursa gidemedim ,salonumda Lulu hanım doğuruyor şu anda.
çektiğimi pcye atayım,makine boşalsın diye açtım tekrar pcyi. hadi ben bir taneyi tam doğarken yakalıyayım bari. şu ana kadar 4 doğurdu.

5/25/2007 01:50:00 PM  

Aaa... lütfen ama ben hepinize teşekkür ettim bi kerem :) Hemde sayfamda isim vererek. Herhangi bir ayrım yok ;)

Fair-cook: Hani futbolda fair-play vardır. İşte cemtilmenlik, sportmenlik vb. Sen şimdi yemeğin için oy istemişssin ya, işte yemeden oy verdiğim için o fair-playi, fair-ccok yaptım ;)

5/25/2007 02:00:00 PM  

hayırlısı olsun inşallah çok sewindim mayanozden de bekliyoz onada baskı yapın mayonez we süpsüpünün de bi bebişi olsun bide kız mümkünse allahım

5/25/2007 09:21:00 PM  

İncegülden geldim tebrik etmeye hayırlı olsun :) ne güzel bir haber vermişsiniz sizinkilere Allah tamamına erdirsin

5/25/2007 10:09:00 PM  

Harika!! Ay ne diyeceğimi bilemiyorum; çok ama çok sevindim.
Çok mutlu oldum.
Hayırlısıyla gelsin minik bebiş.
Çok mutlu oldum ve annem zaten Palyanço'yu bildiğinden şimdi içeri doğru çemkirmek suretiyle 'anneee Palyanço hamileymiiiiişşşşş' diye seslendim. Annem de sevindi :)
Palyançomu çok seviyorum!!
Çok mutlu oldum ya ne desem ki??

5/25/2007 10:21:00 PM  

Allah tamamına erdirsin. Anne adayı huzurlu, mutlu, sağlıklı gebelik geçirsin, doğacak bebişde uzun ömürlü sağlıklı hayırlı evlat olsun. Baba adayı ise vay beeee ben babamı oluyorum desin önce sonrada evet evet gerçekten babayım ben desin. Mutluluklar

5/26/2007 01:08:00 AM  

Valla Mayonez'e baskı için önce Cadı'yı kandırmak lazım :) Eğer Cadı'yı kandırablirsek daha güçlü bir koalisyon oluştururuz bence ;) en azından "önce abimler" savunma hattını yok etmiş oluruz :)

Allah inşallah her isteyene bu mutluluğu nasip eder...

5/26/2007 10:46:00 AM  

Fz; çok teşekkür ederim :)

5/26/2007 10:47:00 AM  

Bilun, bizim bu mutlu haberimize bizi hiç tanımıyanları sevinmesi ve bizim için sevinmesi e kadar güzel. Umarımbizde senin güzel haberlerini alırız :)

5/26/2007 10:49:00 AM  

Gazel Vakti, İnşallah iyi dileklerinini tamamı gerçeklerşir bende buradan haberlerini veririm :)

Babalık konusunda çok haklısın. Daha bir şey anlamış değilim :) Sanırım ilk kucağıma aldığım zaman tam olarak anlayacağım :)

5/26/2007 10:54:00 AM  

Yaa nihayet açıkladınız!! Ben çatladım kimseye söylememek için ama nihayet rahatladım:)) Maşallah süphallah, eminim çok iyi birer anne ve baba olacaksınız:) İkinizi de öptüm, yakında geleceğim beni bekleyin anacığım:)

5/26/2007 01:56:00 PM  

Çok sevindiim,tebrik ederim,allah tamamına erdirsin.Gidip palyançoyu da tebrik edeyim.Bu arada artık böyle cadı dan doğru filan takip etmek olmuyor izninle palyanço ile seni linklerim arasına alıyorum.Hain cadı biliyormuş bize birşey söylemedi bak!

5/26/2007 02:12:00 PM  

Evet, hain Cadi, kalleş cadı :) Çok ketumdur kendisi, öleceğini bilse söylemez :))

Teşekkür ederim o güzel dilekleri içinde :)

5/26/2007 02:15:00 PM  

haydaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yahu ikigun bloguna girmedik neler neler olmus!

bu arada türkiyeye gelmissiniz ve haber vermemissiniz, alacaginiz olsun len! :(

bu arada ben de bos durmuyorum :)
an itibariyle mayonezi kandirma calismalarina baslamis bulunmaktayim :) cadi ile doca sizin, biz burdakileri idare ederis :)

5/26/2007 04:06:00 PM  

Baba vallahi sadece 3.5 gün kaldık. O yuzden haber vermedik ;) Uzun kalsak zaten önceden bloggerlar yeöeği için konusurduk ;)

Cadı ve Doca için biz buradan bastırırız :) Hatta mayonezede baskı yaparız :))

5/26/2007 04:09:00 PM  

bu korkunç güzel bir haber. aman allahım palyançoma nasıl yakışacak hamilelik..

allah hep sevinç gözyaşları doldursun hayatınızı..çok sevindim çookkk...

teyze ve hala oluyorum la la laaaa

5/26/2007 04:34:00 PM  

Hem teyze hem hala nasıl oluyorsun açıklar mısın? Lütfen bir tarafı seç ;) Oyle hem erkek hem de kız tarafı olunmaz :)

5/26/2007 04:39:00 PM  

yahu Andy sen bir gun benim kalbime indireceksin... insan boylemi haber verir. DCumartesi saat 15.33 tam zeynebi uyutmusum laptop u kucagima almisim onun yaninda bir bakayim diye bloga girmisim senin harika yorumunu okurken sonlara dogru "senin tecrubelerinden bundan sonra bizde yararlanacagiz" kelimesini okur okumaz geirisni okumadan isi hizi ile buraya gelmisim yazinin basinda 17 mm gormusum heyecandan dilim tutulmus yaziyi alalacele bir yandan da "insallah allahim insallah" diye okuyarak 17mm ibaresine kadar okuyup sonra "oley be" cigligim ardindan zeynebin uyanisi gecmeyen bitmeyen piş piş suresi hadi cocum uyu bak yorum yazicam telasi derken yazinin gerisini bu yorumu bitiridikten sonra okuyacigimi uzun bir dille belirttim ama yasadiklairmi anlayin diye yazdim...

OLEEEEEEEEEEYYYYY OLEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYY OLEYYYYYYYYYYYYYY diyorum yahu bu aralar ne cok mucize haberi aliyorum ben :)))) yasasin yasasin yasasin ve acilen senlikler baslasin diyorummmmm....

ay ne mutlu oldum ne kadar mutlu oldum anlatamam masallah allahim saglikla huzurla dunyaya gelmesini nasib etsin...

Andycim sen harika ve super bir baba olucaksin ve sevgili esinide cok kutlarım. Harika bir mucizeniz oldugu icin inanin cok sanslisiniz. Ekranda gordugunuz ilk kesecegi ile baslayan maceraniz kucaginiza ilk aldiginiz ana kadar muthis bir zaman bekliyor sizi.

Her hangi bir sey icin neye ihtiyaciniz varsa buralardan haber verin yeter...

Allah nazardan saklasin....

5/26/2007 04:39:00 PM  

bu arada soyliyim kiziniz olucak... icime oyle dogdu boyle bir babayla sekier bir kiz aski super olur.... :)))

5/26/2007 04:42:00 PM  

Bende koyubeyaz neden hala yorum yazmadı diye merak ederken geldi o müthiş yorumun :) Valla bugün yorum yazan, bize güzel dilekler sunarak günümün harika geçmesine yardımcı oldunuz :)

Elbetteki senden öneri ve yardım alacağız. Sayfanda arayıp bulamadığımız birşey olursa da artık mail yoluyla sorarız :))

5/26/2007 04:45:00 PM  

Benim de içimde kız olacak gibi bir his var. Hayırlısı ile sağlıklı ve mutlu bir bebeğimiz olsun da gerisi mühim değil :)

Ohh..daha doğmadan blog kardeşileri oldu bizimkisinin :)

5/26/2007 04:47:00 PM  

çok sevindim bu habere.ikinizi de tebrik ederim.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.sevgiler..

5/27/2007 09:42:00 PM  

Çok teşekkür ederiz epsilon :) Darısı başına mı diyelim bilemedim :)

5/28/2007 09:36:00 AM  

sessiz bir takipçiden daha tebrik kabul eder misiniz:)

cadı'da okudum...

5/28/2007 06:44:00 PM  

elbette kabul ederim. Cok tesekkür ederim :)

5/28/2007 11:04:00 PM  

Çok sevindim:) Hayırlı olsun, sağlıklı olsun inşallah:))
Senin yazını okumadan palyançoya yazmıştım, baby girl imiş gibi geldi bana da:)))
Tekrar tebrikler:)

5/29/2007 04:47:00 PM  

Teşekkür ederim Anne ve Bebişi :) Sağlıklı olsunda cinsiyeti gerçekten önemli değil. Tabiki ya erkek ya da kız olsun :)):):)

5/29/2007 07:13:00 PM  

ya ne kadar geç kalmışım tebrik etmekte..mucize geldi nihayet demek..darısı başıma demeden geçemicem..çok sevindim inanki..
ve çok iyi bir baba olacağını düşünüyorum..
sevgiler....

5/31/2007 06:26:00 PM  

Çok teşekkür ederim yaban eriği. Darısı başına inşallah :) Umarım biz de senin guzel haberlerini alır seni kutlarız :)

5/31/2007 06:29:00 PM  

Post a Comment

<< Home