YAŞAMA DAİR HERŞEY

Thursday, April 12, 2007

Tbilisi - Istanbul - Tbilisi

Evettt....Gittik ülkemize, gezdik, tozduk, eğlendik ama gezmelerden dolayı bedenen dinlenemeyip tilki misali döndük gene Tiflis'e :)

İstanbul çok güzeldi. Insan kısa süreli kalınca o trafik keşmekeşi bile rahatsız etmiyor. Ben şahsen pek rahatsız olmadım ama insanların o trafikte nasıl stress dolu olduklarını hatırladım tekrardan! Bir defasında şirinevler köprüsü altında yan şeritteki adam sıkışık trafikte önündeki arabaya hafif çarpıp durduktan sonra arabadan inip arkasındaki arabaya birşeyler fırlatarak şoförüne kızınca daha iyi anladım insanların nasıl çıldırdığını o trafikte...Hayır arkadaki arabanın şoförüde şaşırdı " ne oluyor" gibisinden baktı adama :))

Yukarıda bahsettiğim gibi bu sefer bedenen hiç dinlenmeye fırsat olmadı. Eeee.. dile koklay 6 ay olmuş ülkeme gelmeyeli. Herkes bekliyor, davet ediyor. Kimseyi kırmamak lazım değil mi? Zaten bizde öyle yaptık. Her akşam başka birisini ziyaret ederken sonunda palyanco'nun babası "burası otel mi? yatmaya mı geliyorsunuz buraya" diye kızdı ama biz gezmeye devam ettik :) Hayır bendeki yüzsüzlük had safhada, adama cevabım "evet" oldu :)) Okuyanalr benim öz babamdan bir hayır gelmediğini bilirler o yuzden ben palyanco'nun babasına kayın peder demem, babam derim ;) Oradan geliyor bu yüzsüzlük yani :))

Vallahi mangala ve ete doyduk :) Güya Türkiye'ye gitmeden önce kilo verip, orada olacaktım ama nerdeee! Şiştik gene :) Yumurcak şimdi diyecektir "ulan senin neren şiş" diye ama 95 kilo olmuşum :)) Bu sefer kendime "yuh" diyorum ;) Ülkemin yemeklerini özlemişim. Sanırım Türk mutfağındaki zenginlik ve çeşitlilik başka hiçbir mutfakta yoktur. Kötü olan tarafı ise; birine yemeğe gittin mi önüne çeşit çeşit yemek konması ve hepsinden yemek zorunda olman...Birde biraz geç başlarsan yemeğe, direkt kilo alıyorsun. Fakat bizim gibi kısa süreliğine gelmişseniz bu sizi rahatsız etmiyor.

Esas bomba tatilin son gunlerine denk geldi. Turkiye'ye gitmeden önce yumurcak gelince mutlaka arayın demişti. Ben de O'na arayacağımı ama telefonunu kapamamasını söylemiştim. İlk aradım telefon kapalı!!! Sonra aradım cevap vermedi!!! En sonunda c.tesi bir arkadaşın düğününden çıktıktan sonra cadı ve doca'yı eve bırakmak için avcılara giderken doca kardeşinin - Mayonez- bizimle tanışmak istediğini ve beklersek O'nunda geleceğini söyledi. Bizde kabul ettik tabiki. Avcılar'da simit sarayında buluştuk. Daha sonra mayonezin eşide bize katıldı. Ve en sonunda o müstesna insan geldi :))) Düğünden çıktığımızda mayonez ile buluşacağımız kesinleşince Yumurca'ı aradım ama gene telefona cevap vermedi. Biz simit sarayında otururken telefon geldi. "Beni aramışsınız" deyince hemen anladım O'nun yumurcak olduğunu ve cadı, doca, andy, palyanco ve mayonez bir aradayız hadi sen de gel dedim. Bunu ben söyledim ama söylerken tek başıma değildim, yanımda cadı, doca, palyanco ve mayonez de vardı :))

Başladık yumurcağı beklemeye. Büyükçekmece'den motorla gelecekti ve bize göre 20 dk.'dan fazla sürmezdi. Tabi bu bize göre böylediydi :) Yumurcağı beklerken daha önce hiç görmediğimiz için başladık, bu mu, şu mu demeye...Ama yumurcak olduğunu düşündüğümüzü kişilerin resimlerini buraya koysak sanırım yumurcak bir daha bizimle konuşmazdı :)) Yani geyik tavan yaptı :)) Ve... sonunda buluşma gerçekleşti. Birbirimizi hiç tanımıyor olmamıza rağmen, yazılan yorumlar sayesinde bir köprü kurulmuş zaten... Kısa ama hoş bir zaman geçirdik. Ancak hepimizin son akşamı olması nedeniyle (mayonez ve eşinin değildi ama) birilerine sözümüz vardı. O yüzden fazla kalamadık. Ancak bir dahaki sefere bloggerlar yemek organizasyonu yapmak için sözleştik. Bakalım yemeğe kimler gelecek göreceğiz artık! ;)

Tekrardan doğduğumuz değil ama doyduğumuz yer olan Tiflis'e döndük sonunda! Ne yapalım bir süre daha buralarda olmak durumundayız. Olsun palyancom yanımda ya...Biz O'nunla ne zorluklar aştık, bunu mu aşamayacağız!

Tekrardan hoşbulduk artık internetinizi kapatmaya gerek yok ;)
posted by ANDY at 9:05:00 AM

3 Comments:

Hoşgeldin mi diyim, güle güle mi diyim bilemedim şimdi.:))) Bu blog işi çok ilginç bir şey. Aynı ülkede, hatta aynı şehirdeyken ayrı kalıyorsun, taaaa elin Gürcistan'ından görüş. Anladın sen onu.:)))

4/12/2007 01:51:00 PM  

Hoş geldiniz :)
Ama Fikriminincegülü'ne katılıyorum.. Hoşgel din mi, güle güle mi diyeyim bilemedim ben de :)

4/12/2007 04:54:00 PM  

turkiye'den gittiğimiz için güle güle ama tekrardan yazmaya başladığımız için de hoş geldiniz diyebilirsiniz ama öyle kuru kuru olmaz. Zeytinyağlı sarma, çörek, kek falan da isterim.

4/12/2007 05:00:00 PM  

Post a Comment

<< Home