YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, May 04, 2007

Te adore :)



Sunun tatlığına bir bakarmısınız? Hangi köpek böyle horlayarak rahatına düşkün bir şekilde uyur ki? :):) Kendisi biraz "sefa mezevengi" olduğu için evde baş köşeye yatardı hep :) Özel koltuğu vardı. Birde eğer sayfasını gezdiyseniz palyancom laptop'ta birşeyler yaparken hemen dibinde uyurdu :)

Şimdi İstanbul'da kocaman olmuş it yavrusu :) Çok tatlı. Son gittiğimizde bizi görünce delirdi delirdi :)) Ben çok merak ediyordum "acaba bizi unutur mu?" diye ama o bizi hiç unutmamış, aksine çok özlemiş :) Yerim ben onu. Çok tatlı, çok akıllı. Sakladığınız gazeteyi bulup getiyor :) Ama asla ve asla bekçi köpeği olamaz. Eve giren hırsızla oyun bile oynar :) Sizde bu sırada polisi arayıp hırsızı yakalatabilirsiniz :))

Bizimle Tiflis'te kalırken, başlarda yatağımızın ucunda yatarken sonradan alt katta iki kişilik kanepede yatmaya başladı beyfendi. Ama ne zaman sabah çalar saat çalsa hemen dibimizde bitiverirdi :) Hele haftasonu uyuyorken yanımıza geldiğinde uyumak istiyorsak kesinlikle gözlerimi açmazdık. Çünkü gözlerimizi açık gördümü hemen yalamaya başlardı yüzümüzü :)) Çok tatlıdır kendileri çokkk... Eğer köpek beslemeye heveliyseniz ve musait yeriniz varsa Retreiver cinsini kesinlikle tavsiye ederim. Ancak alırken guvenilir bir yerden ırkının özelliklerini gösterenleri almaya dikkat edin ;)


Bugün biraz değişik birşey yazmak istedim. Son günlerde kendimi çok bi köşe yazarı görünce ve biraz da karamsar yazdığımı farkedince hepimizin hakkı olan neşeli, eğlenceli birşeyler olsun istedim. Te Adore ile bunu başardım umarım :) Ben ki köpekler tarafından kovalanmış ve o zamandan beri köpekten korkan birisi olarak köpek sahibi oldum :) Hatta elimi ağzına bile sokabiliyorum. Çünkü beyfendi elimizden tutup bizi istediği yere götürüyor :))

Tüm güzelliklerin sizlerle olması dileğiyle...



posted by ANDY at 12:22:00 PM

7 Comments:

o kadar tatlı ki.. hırsız, alışkanlık haline getirip, oyun oynamaya gelirmiş size arada...:)))

5/04/2007 08:34:00 PM  

Ben ne zaman istanbul'u arasam ilk olarak Te Adore ne yapıyor diye soruyorum :)) Alışkanlık yapıyor insanda :) Çok şerefsiz yahu :))

5/04/2007 10:05:00 PM  

Ya ama yerim ben bunu :) Sayfasına girip girip yiyorum arada zaten :) Kocaman olmuş hakkaten, maşallah :p

5/05/2007 01:34:00 PM  

aşkım cok fenasın!! benim bilgisayarın yok tabii bütün resimler sende..aksamları da eve gelmiyo bilgisayar,gelsede uyuyup kalmamdan istifade ederekten hemen benden önce yazmışssın benim yazacaklarımı :(

cok tatlı ama dimi babası ;) sende onu benim gibi cok özlüyorsun biliyorum :))

5/06/2007 01:21:00 AM  

Bütün canlılar ne güzel yaratılmışlar.
Bu da çok tatlı.

5/06/2007 03:24:00 PM  

Bilun Şen benimde yiyesim geliyor vallahi. Birde hata yaptığını biliyor öyle kafasını eğip sana masum masum bakışı yok mu:)

Yoookkk hiç fena değilim. Baktım bilgisayarda resimler var hemen paylaştım işte :))

Teşekkürler Cenkunal..:)

5/06/2007 08:56:00 PM  

Asla unutmuyorlar.
Metin Serezli'nin bir röportaj'da söylediği gibi köpeğinizden başka hiç kimse sizi yıllarca her gün aynı çoşku ve sevgiyle karşılamaz. :))

5/16/2007 09:23:00 AM  

Post a Comment

<< Home