YAŞAMA DAİR HERŞEY

Tuesday, May 15, 2007

Ne oldu Neler...

Şimdi başlığa bakıp çok ilginç haberlerim var sanmayın. Kaç zamandır yazmadığımı farkettim ve bu sürede neler olduğunu düşününce bu başlığı uygun gördüm :) Evet...Başlığın öyküsünü yazdıktan sonra neler oldu konusuna gelelim :)

Geçen hafta burada bizim ülkemizde hiç yaşanmayan bir bayram kutlandı. Aslında bu söz biraz saçma oldu ama biraz açında daha net anlaşılır umarım. Burada II. Dünya Savaşını kazanmanın yıldönümü kutlandı. Millet olarak asırlar boyu savaşıpta katılmadığımız tek savaş bu olsa gerek. Gürcülerin ne işi var II. Dünya Savaşında derken, Rusya'ya bağlı olarak o dönemde asker gönderdiklerini ve 300.000 ölü verdiklerini öğrendik. Zaten etrafta göğüslerinde madalya dolu pek çok gazi gördük iki gün boyunca. Gazileri görürken aklıma Kurtuluş Savaşını gören sadece 1 gazimizin kaldığı ve birgün O'da aramızdan ayrılınca boyle muhteşem biz zaferi gören kimsenin kalmayacağını düşündüm. Halen Şu Çılgın Türkleri okuyorum da :) Belli oluyor değil mi? :))

Sonra çok sevdiğimiz bir arkadaşımız "CADI" maalesef üzerine kaynar su dökülmesi sonucu ciddi şekilde yandı. Doktorlar 2. derece yanık teşhisi koymuşlar. Gürcistan'daki sağlık merkezlerinde yeterli ekipman ve ilaç olmadığı için şu an Türkiye'de tedavi görüyor. Merak edenler için hemen belirteyim; biraz önce konuştum durumu gayet iyi. Tedavi yoğun şekilde devam ediyor ve en önemlisi morali oldukça iyiydi. Gerçi ben ona söylediğimi size de aktarayım... Şimdi ben ve doca çoçuk istiyoruzda Palyanca ve Cadı kararsızlardı ya! Hah işte eğer doca'nın isteğini kabul etseydi, o gün kahve yasak olduğu için içmeyecek ve yanmayacaktı. Bak Doca'ya karşı geldiği için çarpıldı :) Böyle diyerek biraz olsun moral vermeye çalıştım başlarda. Palyancom da kader arkadaşının yanındaydı hep. Bugun sesini gene eskisi gibi neşeli ve mutlu duyunca daha iyi hissettim kendimi ve yukarıdaki tezimi tekrarladım :)) Geçmiş olsun CADI...

Anneler gününde ise biz ancak buradan telefon ile kutlama yapabildik. Ama birgun oncesinden internetten verdiğimiz çiçek siparişi ile hep yanlarında olduğumuzu da belli ettik :) Sanırım çiçekçi ilk defa aldığı siparişe izimki gibi not yazmıştır :) "Anneler günün kutlu olsun, seni çok seviyoruz. NOT: Perşembe geliyoruz yaprak sarma hazır olsun" :)) Eee.. bloglarında herkes yazıyor; yaprak sarma yaparım gönderirim, dolma yapar gönderirim diye ama daha ne yaprak sarma ne de dolam görmedik! Lütfen arkadaşlar sözde kalacak vaadler vermiyelim :)) Siz yapın ben sizlerden aldırırım :))

Bu arada anneler günün bir gün sonrası bizim nişanlılık yıldönümüzdü. Palyancoma hediye olarak iki çift terlik aldım :)) Ayakları üşümesin de bana iyi baksın diye :)) Gayet sade bir kutlama oldu. Oyle çatafatlı kutlamalrı sevmiyorum. Çünkü ben O'nun yanımda olduğu her günü, O'na sarılarak uyuduğum her geceyi bir yıldönümü gibi yaşıyorum...

Perşembe 4 günlüğüne Türkiye'ye gideceğiz. Kuzenim nişanlanıyor ve bu mutlu gününde yanında olmak istiyorum. Daha dün gibi ufacık bana Andy abi diye koştuğu zamanlar. Nasılda çabuk büyüdü. Kardeşi geçen sene evlendi. Bu sene de bu evlenecek inşallah :) Zaman ne cabuk akıp gidiyor. Kendimi biran çoçuklarına "siz benim için halen çoçuksunuz" diyen anne baba gibi hissettim. Baksanıza kuzenim için bile boyle hissediyorsam, çoçuklarım için neler hissedeceğim allah kerim :))

Arkadaşlar son olarak Kanal Int7, Deniz Feneri, Yimpaş, Istanbul Büyükşehir Belediyesi ve AKP uzantılı yolsuzluk dosyalarını dikkatli takip etmenizi ve bugun bizi yonetenlerin, bize hep birbirimize destek olmalıyız deyip, tarihin en büyük kadrolaşmasını yapan ve yolsuzların üstünü kapatmaya çalışanlara iyi bakmanızı istiyorum. Din kisvesi altında gerek yurt dışındaki gerekse yurdumuzdaki insanları kendi çıkarları için kullanan ve paralarını hortumlayanları iyi tanıyın ki gelecek seçimlerde gereken cevabı en iyi şekilde verelim. Ha.. diyeceksiniz ki diğerleri daha mı iyi? Değil ama ülkemde ciddi bir irtica hareketi ağır ağır yol alıyor. Olaylara sadece daha geniş bir açı ve uzaktan bakmamız gerekiyor.

Olayı gene siyasete getirdim ya helal olsun bana :) Galiba bu gidişle bir siyasi partiye girip, yakınlarımı zengin edeceğim :)) Merak etmeyin blogdaşlarımı da unutmam :))
posted by ANDY at 2:53:00 PM

10 Comments:

Sen siyasete gir.. oyumu vermekle kalmıyciiim.. kadın kollarında gönüllü çalışmalara katılıciim. Senin vaatler de, sarmaya dolmaya dönmesin sonra..:)
Cadıcım'a geçmişler olsun.. umarım çok önemli birşeyi yoktur.. yazık gülüm ya.. çok selam söyle.. çabucak iyileşsin.. kahveyi yasaklasın doktorlar ona.:)
Ben de kutlarım nişanlılık yıldönümünüzü.. nice nice yıllara.. beraber yaşlanın inşallah.:)

5/15/2007 06:04:00 PM  

Girmesine girerim de, tüm bürokrat ve yalaka takımının kuyruğuna basacağım için beni yaşatmazlar :))

Valla sarma diyen sendin ;)

5/15/2007 06:07:00 PM  

valla mı.. ben mi demişim..:) ulen benden çok iyi politikacı olurmuş he.. ver vaatleri.. sonra unut.:)))

5/16/2007 12:33:00 PM  

Bilmiyorum artık :) Benden hatırlatması :))

5/16/2007 12:38:00 PM  

Andy bloğuna şimdi girip okudum cadının kaza geçirdiğini bilmiyordum.Çok geçmiş olsun.Selam söyle ve geçmiş olsun dileklerimi söylemeyi unutma lütfen.

5/17/2007 09:41:00 AM  

Tamam soyleyecegim...

5/17/2007 10:01:00 AM  

aay andy,bende cidden merak etmiştim onuuu.
çok geçmiş olsun dileklerimi söyle. çok üzüldüm..(

5/17/2007 12:46:00 PM  

merak edenler için cadı gayet iyi. sağ bacağından iğne ucu kadar dokular alıp yanan bacağına çim eker gibi ekmişler. dün baya alay ettik adam tükürüklemi yapıştırdı acama ya da adam kafasına esiyormuş dokuları mikimouse kafası gibi yapıyormuş:))

ne tekim cadıya iyi bakmaya ona moral vermeye çalışıyoruz. doca süpsüpü benli göbek ve ben. oda kikirdeyip duruyor zati:))

5/17/2007 06:29:00 PM  

Mayonez'im Allah razı olsun.Çok selamlarımı söyle. ben de mail attım ona ama tabi ne zaman alır bilemem.

5/18/2007 04:08:00 PM  

Benim parnağımdaki etler sıyrıldıydı güccükkene.. sonra doku alacaklardı mabaddan da ben istemediydim.. ıyyyyk... düşünsene ben o ellen hamur açıyom, dolma sarıyom.:)

5/19/2007 11:27:00 AM  

Post a Comment

<< Home