YAŞAMA DAİR HERŞEY

Monday, November 05, 2007

Yeliz - Koray Ege

Bugun bir baktım nerdeyse bir ay olmuş yazmayalı ve blogdaşlarımı okumayalı. Aslında yazamadım ve okuyamadım demek daha doğru olur. İşler anlamadığım bir şekilde yoğunlaştı ve akşam nasıl oldu anlayamadım bile bu süre zarfında. Sonunda bu sabah biraz zaman bulabildim de okuyamadıklarımı okudum en azından :)

Yeliz: Kendisini sadece 1 defa düğünümüzde gördüm. İlk bakışta bana eski Türk filmlerinin güzel aktristlerini hatırlattı. Sanki onlardan biriyle konuşuyor gibi hissettim o an kendimi. Palyancom'un ilkokul arkadaşıydı. Adını çok duymuş ama bir türlü tanışma fırsatım olmamıştı. Evlerine gitmiştik bir defasında ama O evde yoktu. Geleceğimizi bilmediği için evde değildi. Üzülmüş çok sevdiği arkadaşı Palyanco'yu göremediği için. Gencecik, başarılı ve neşe dolu bir insan. Boğaziçi Universitesinde okurken yakalandığı amansız bir hastalık O'nu aramızdan erken alıp götürdü. Annem verdi haberi. Palyancomu arayıpta söyleyememiş. Üzülmesine dayanamayacağı için, hem de hamile olduğu için. Bu acı haberi vermek maalesef bana düştü. Yavaşça söyledim kendisine. Hafifçe döküldü göz yaşları canım karıcığımın. Elimle yanağındaki yaşları silerken en son annemi kaybettiğim zaman söylediğim sözler döküldü ağzımdan "En azından acılarından kurtuldu" :( Ailesi bile bunu teselli olrak görüyordu, çünkü son zamanlarında acıları dayanılmaz bir hal almış. İnsanın yavrusu orada acı çekerek yatarken birşey yapamaması ne kadar kötü bir durumdur! Ben buna benzeri annemde yaşamıştım.

Hayat denen yoldan ne zaman ayrılacağımız hiç belli değil! Büyükler vefat ettiği zaman daha metanetle karşılıyabilirken genç insanları kaybedince daha içimiz burkuluyor.

Koray Ege: Yeliz'in haberini ancak akşam eve giderken arabada söyleyebilmiştim eşime. Yol boyu için için ağladı aşkım. Ben göz yaşlarını sildim ve teselli etmeye çalıştım. Kırmızı ışıkta durmuştuk ki telefonum çaldı. Arayan abimdi. "Amca nasılsın?" dedi :) Şok olmuştum. Eşi hamileydi ama doğuma daha 2 hafta vardı. Kontrola gitmişler doktora, meğer Cikcik'in suyu bitmiş (bu nasıl oluyor bilmiyorum) hemen sezeryanla almışlar KORAY EGE'yi. Biranda yüzümüzde tebessüm ve mutluluk ifadesi yer aldı. biraz önce erkenden göçen bir arkadaşımıza üzülürken, şimdi hayata gözlerini açan yeğenimize seviniyorduk. Hayatımda ilk defa Yeğenim oldu :) Kuzen sürüsüne bereket ama yeğen ilk :) Hoşgeldin Koray Ege aramıza :) Sen biraz bekle ben geleceğim Kurban Bayramında inşallah yanına. Şöyle doya doya öper içime çekerim kokunu :)

posted by ANDY at 9:51:00 AM

15 Comments:

Ay masallah, amcaaaa!! Ulan orda olsak simdi sana tatli ismarlatirdim ama:)) Sali gunu cigkofte yapcaz buyrun gelin:P Palyancoya soyleme cani felan ceker karismam!

11/05/2007 11:57:00 AM  

Hain Arkadaşlar Cadı ve Doca :):)
Afiyet olsun size :)

11/05/2007 12:00:00 PM  

başınıuz sağolsun ve de koray egeye nenoni teyzesinden bol öpücükler ve uzun ömürler dilerim.

11/05/2007 01:18:00 PM  

aaa,evet elim öpülmekten aşınmıştı artık. iyi olmuş yeni yazı... hem de sevinç ( ve üzüntü bir arada,hayat böyle işte)li bir yazı.
amca olmuş benim oğluuum. gözü aydın olsun,el öpenleri çook olsun.
bebeğe de çok güzel bir ömür, Allahın hakiki kullarından olmasını dilerim.


derkeeen... ben bir süre mola veriyorum.

çünkü fenayım,depresyondayım.

ameliyat olduğu akşam ilk kedim 2 yaşındaki pisim Maydanoz öldü........
kendimi suçluyorum.
kısırlaştırma ameliyatı olmasa ölmeyecekti
ya da başka sebepten ölürdü yine ömrü bittiyse ama,
o zaman kendimi suçlu hissetmezdim bu kadar.

ben üzgün olunca hırsını işten filan çıkaran bir insan değilim hiç. bir kaç tanede hasta kedi var zaten. yavrular ve hastalar bayağı meşgul ediyor.

biraz ara verdim işte....sayfalarımda mola,mola,mola. belki bayrama yakın dönerim

11/05/2007 02:01:00 PM  

paticikler banner resmindeki beyaz kedim de bir haftaönce araba çarpmış ölmüştü.
ona sadece üzüldüm doğal olarak.
ama siyah beyaz olan yüzünden kendimi suçluyorum.
ama kendi çok zor ve huysuz ve aslında başka hiç bir kediye tahammülü olmadığı için kısırlaştırmaya kalktık onu. oof.işte böyle,hoşcakalın.

11/05/2007 02:04:00 PM  

Nenoni; görür görmez senin adına da öpeceğim :)

Paticikler; Ne o kedi kasabı mı oldun :) Benim için en iyi kedi ölü kedidir :):)

11/05/2007 04:10:00 PM  

Hayat böyle işte, bir ağlatır bir güldürür insanı. Dilerim ki hep güzel haberleri paylaşın. Yeliz'in mekanı cennet olsun..

Maşallah canım ya. Alah bağışlasın çok tatlı. Şimdi nasıl süt kokar o mis gibi. Senin de gözün aydın Amcası. Andy Amca.:)

11/06/2007 09:33:00 AM  

Fikriminincegülü; Bence hem süt kokuyor hem de habire mıçtığı için arada poh da kokuyordur :):)

Artık gidip görünce kucağımıza alınca anlayacağım amca olduğumu :)

11/06/2007 09:44:00 AM  

palyaçodan aldım haberi gelip kutlayayaım dedim ki amcası resmini bleim koymuş melek gibi maşallah...
allah analı babalı büyütsün..
uzun ömürler versin...ege ye de sizinkine de:))

11/07/2007 01:05:00 PM  

Nagisim; Tesekkur ederim guzel dileklerin icin :) Darısı basına mı demem lazım bilmiyorum ama :):)

11/07/2007 04:32:00 PM  

Andy Gürcistan karıştı filan diye tv de seyrettim.Sizin oralarda birşey yoktur inşallah?

11/08/2007 03:58:00 PM  

Evet biraz karşıklık var. Muhalefet iktidarı protesto ediyordu. 6. gunde polisler olaya mudahele ettiler ve kalabalığı dağıtmak için göz yaşartıcı bomba, plastik mermi ve basınclı su kullandılar. Ulkede sıkı yonetim değil ama bazı guvenlik önlemleri alındı. Yakında duzelir umarım.

11/08/2007 04:01:00 PM  

hayat boyle karman corman yasatiyor insani. kimi zaman comusken bir anda muthis bir haberle yerinde ziplamaya baslayabiliyorsun. olumlerin arrkasindan hep zorlanirim birseyler soylemeye yada teskin etmeye. kucukde buyukde olsa bir yitirilmişligin acisi insana cok agir gelir tasiyabilmek icin allah bize sabir ihsan eylemis ama elden birsey gelmiyor iste. basiniz sagolsunç

koray egede hosgelmis. taze amca olarak peki bi boburlenirsin artik :) allah dort goz arasinda buyutsun onu ve kem gozlerden sakinsin.

11/09/2007 02:53:00 PM  

slmlar blogunuzu yeni misafir kabul edilirmi?
Öncelikle başınız saolsun diyorum ve de yeni bebiş için hayırlı ömürler diliyorum.
Yeğen sevgisi çok çok güzel bir duygu.

11/14/2007 03:11:00 PM  

hoş geldin azimli. Elbetteki misafir kabul ediyorum. Tum iyi dileklerin için çok teşşekür ederim :):)

11/14/2007 03:33:00 PM  

Post a Comment

<< Home