YAŞAMA DAİR HERŞEY

Sunday, November 25, 2007

Kısa Kısa...

Bildiğiniz üzere palyancom planladığımız tarihten daha önce gitmek zorunda kaldı Türkiye'ye :( Allah'tan Babası gayet iyi. Allah'a şükürler olsun. Arda arda gelince kötü haberler insan daha bir kötü oluyor...

Palyancom buradayken -gene bildiğiniz üzere- habire uyuyordu ve bende evede tek başıma kalacağım zamanların antremanlarını yapıyordum. bkz: Yalnızım Dostlarım Yalnızım Yalnız Fakat palyancom yokken şunu farkettim ki o uyusa bile evdeki varlığı bambaşkaymış. Şimidiler de akşamları televizyondan gelen sesler evdeki sessizliği bozuyor :( Ne yapalım artık biraz daha sabır göstereceğiz. Zaten buradaki sağlık koşulları çok daha iyi olsaydı, hiç göndermezdim O'nu Türkiye'ye!

Bir akşam bizim yeni diktatörün evine gittik. Kişi başı 1,5 kilo şarap içtik :) Ama öyle 3-4 saatte değil. Su bardağı ile (şarap bardağımız yoktu:)) her bardağı fondip yaptık :) O an birşey olmadı ama ertesi gün gösterdi şarap gücünü :):)

Bundan bir hafta sonra buradaki teknik müdür evine davet etti bizi. Eğer bir Gürcü sizi evine davet ediyorsa bu demektir ki o gün içeceksiniz :) Başka şansınız yok. Çünkü şaraplarını ve çaça dedikleri içkilerinin evde kendileri hazırlıyor ve misafir geldiği zaman yedirmeyi içirmeyi çok seviyorlar. 1 hafta aradan sonra gene 1 kilodan fazla şarap içtik :) Zaten burada yaşarken alkolik olmadan Türkiye'ye dönmek en büyük başarım olacak :):)

Geçen hatfa bizim büyük patron buradaydı. Gelmesi gayet iyi oldu. Burada ne olup bittiğini kendi gözleriyle görmesi bizler için çok olumlu bir durum :) Patronun geldiği günün akşamı Abdullah Gül'de geldi Tiflis'e. Hem iki ğlke arasındaki ticari ilişkilerin geliştirilmesi hem de Bakü - Tiflis - Kars demiryolu projesini hayata geçirdiler. Gelişinde mümkün olmadı ama gidişinde cumhurbaşkanıyla tokalaştık :)
posted by ANDY at 1:55:00 PM

19 Comments:

allah kavustursun ve babanin iyi olmasina cok sevindim.

bana bak cok icip alkolik falan oluyim deme canim yegenime akilli baba lazim..

11/26/2007 11:59:00 AM  

Merak etme 2 yılda olmadım ya bundan sonra da olmam :):)

11/26/2007 01:04:00 PM  

bak birseyler daha ekle dedim :)) ekleye ekleye içki masalarını eklemişsin askım :) dikkat et valla kendine.. bende yokum oralarda ;)

11/27/2007 12:29:00 PM  

Allah allah... bak ben nedense sen bana "çok kısa yazmıssın" dedin bende sana "yazacak birsey yok" dediğimde "içtiklerini anlat, ayağının sakatlığını anlat" demişsin gibi hatırlıyorum :):)

11/27/2007 01:43:00 PM  

ama aşkısııı :) ayağının sakatlığını neden es geçin ;))

11/27/2007 03:02:00 PM  

Vallahi insanların bacaklarımla çok ilgileneceklerini düşünmedim :):):)

11/27/2007 03:14:00 PM  

Ayağını mı sakatladın? Geçmiş olsun. "E ayık gezersen olmaz bişey diyecem," sen de "ne o sen hep sarhoş mu dolaşıyon?" diye karşılık vericen. Biz böyle polemiklerle değil sanatımızla gündemde kalalım dimi ama?:) Babanızın iyi olması sevindirici ve Allah kavuştursun sizi. Bir daha da hiiiiç ayırmasın inşallah muhabbet (ve tabii gurbet) kuşlarııı...:)

11/27/2007 08:59:00 PM  

gerçekten duygularını paylaştığın post güzelmiş geç kalmışım ama iyi oldu ikisini birden okudum:))
insanoğlu böyle işte bazen bunalım yapıyoruz bazen de eğlencenin dibine vuruyoruz.. eşim çalışıyo bu gece ama eve gelip 2.5 litre şarap aldı(onlarda kendileri yapıyor) bu nasıl çalışmaksa:)))
afferin ama palyançoyada hiç kızmamış sana:))

11/28/2007 02:30:00 AM  

Sayın Fikriminicegülü Hanım :) Ayağım futbol oynarken sakatlandı. Aslında oyle burkulma falan da değil...Sadece kasım çekti :) Yoksa serhoş gezdiğim yok :)

Nagisim hanım :) Evde yapılan şarap insanı daha da çarpıyor vallahi :) Ancak buradakiler şarabı su içer gibi içtikleri için sounç hoş olmuyor :) Baş ağrısı vb...:)

11/28/2007 08:57:00 AM  

hadi gel bakalım bu gürcünün evine,hadi hadi.
ne bulacan bakalım içecek.

12/03/2007 01:01:00 PM  

Sana gelmem sayılmaz, cunku orası Türkiye :):)

12/03/2007 01:23:00 PM  

Gözün aydın Andy baba..:) Vay be zaman ne kadar hızlı geçiyor değil mi? Çok sevindim. Çok tatlı bir bebek maşallah. Allah analı babalı büyütsün inşallah.

12/27/2007 02:11:00 PM  

Fikriminincegülü; çok tesekkur ederim. Yazı yazıpo duyuracaktık ama sen erken davrandın. Resmini nerden gordun bakiyim? :)

Yakında hem bende hem de palyanco'da konu ile ilgili yazılar olacak :)

12/27/2007 02:20:00 PM  

SUPER BABAAAAAAAAAAAAAAAA :))))))))) yeni yazi yazsaydinda kutlama mesajlarina bogsaydik sizi.... ben buradan yazayim yinede allah dort goz arasinda buyumek nasip etsin canim pasama oglusuma.... Palyancoyu ve snei tebrik ederim hosgeldiniz ebeveyn cilginligina :)

12/27/2007 04:02:00 PM  

Koyuzbeyaz; Cok tesekkur ederim o guzel dilekler icin :) Yazı yarın oglen gibi basılacak :)

12/27/2007 07:01:00 PM  

tebrikler andyyy.güle güle büyütün bebişinizi..umarım palyanço da iyidir..yazı beklioruz enkısa sürede lütfen:)

12/27/2007 11:12:00 PM  

Haberi Cadı dan aldım.Allah analı babalı büyütsün inşallah.Süper baba adını sevdim:)

12/28/2007 10:28:00 AM  

SUPER BABA sana SUPER dedik ama hic aksiyon goremedik anacim Turkiyede saat 13.30 bilmem snein oralarda durum ne hani yazi nerede boyle ekrana bakip duruyoruz haberin ola...

12/28/2007 02:33:00 PM  

Valla cok utnadım simdi :( Haklısınız yazı burada olacaktı ama takdir edersiniz ki telasimiz ve misafirimiz cok bu siralar. O yuzden zamanım olmadı bugun yazmaya. Soz yarın burada olacak:)

12/28/2007 07:23:00 PM  

Post a Comment

<< Home