YAŞAMA DAİR HERŞEY

Thursday, November 15, 2007

Başlık siz...

Yazıma koyacak bir başlık bulamadım. Artık yorumlarken kendiniz bir başlık bulursunuz. Böylece uzun zaman sonra gene interaktif bir yazım olur :)

Palyancom herşeyi gayet güzel ve net anlatmış. Üstüste geldi herşey. Ramazan bayramından beri arka arkaya gelen kötü haberler ve uzakta olduğum için amca olmanın dayanılmaz mutluluğunu bile yaşayamadım.

Hayat ne kadar garip değil mi? Biz birşeylere ulaşmak için çaba sarfediyoruz, uğraşıyoruz, yoruluyoruz. Peki sonunda ne var? Dünyevi duygulara bu kadar kapılmak sıkıyor ve rahatsız ediyor beni ancak yapabilecek başka birşey var mı? Herşeyi bırakmak bu kadar kolay değil. Gelişen teknoloji bizi aslında bu durumlara getirmedi mi? Hayatımız kolaylaşırken bir o kadar da karmakarışık olmadı mı?

Etrafıma bakıyorum. Benim kazandığımın 10'da hatta 20'de biri maaşla geçinmeye çalışan insanlar var. Aynı zamanda benim kazancımı birgünde harcayabilenler de...Herşeye rağmen kendimi çok şanslı hissediyorum. Allahıma hep şükür ediyorum. Yani bu durumda olmayıp çok daha fakir bir ailenin çoçuğu olarak da doğabilirdim. Sokakta yatıp, çöpten yemek topluyor da olabilirdim. Takdir-i ilahi tabiki. Ancak insan bu dağılıma şaşırıyor bazen. "Ben şanslıyım ama diğerlerinin suçu ne? " diyesim geliyor ama işte bu noktada ortaya bu dünyanın yalan olduğu asıl gerçek yaşamın burada yaşayacağımız ama 50 ama 80 yıldan sonra başlayacağını düşünüp cevabımı kendim veriyorum. Aslında şimdi yağmur damlası bu konuda güzel yazılar yazardı ama o da mola vermiş :)

İşler yoğun gene. Zamanım olmuyor yazmaya ya da takip ettiklerimi okumaya. Arada bir bakabiliyorum ve görüyorum ki herkes bir koşturmaca içinde. Kimsenin yazmaya zamanı yok. Biz koşturmacaya devam ederken zaman hiç ara vermiyor. Ve yaşam aynı şekilde devam ediyor bir üzmeye bir sevindirmeye. Genç yaşta tanıştığım acı olaylar beni sanırım biraz daha güçlü kıldı bu acılar karşısında daha dik daha sakin durmamı sağladı.

Oysa şimdi sevdiklerimle beraber güneyde bir sahil kasabasında denize nazır bir evde oturup, sakin bir yaşam sürmek ne güzel olurdu...
posted by ANDY at 9:28:00 AM

10 Comments:

Andy siz daha gençsiniz ne bu hayattan bıkmış gibi sözler?
Palyanço dan okudum herşey çok üstüste gelmiş.Üstüne birde sizin bulunduğunuz ülke karışık.Biraz kararmışsın anlaşılan.Neyse bak baba olacaksın.Bir bebeğin gülücüğü her şeyi bastıracak inan bana.

11/15/2007 10:06:00 AM  

Hayattan bir bıkmışlığım yok. Sadece bazen aklıma takılan düşüncüleri sizlerle paylaştım. Dedim ya ben kendimi çok şanslı hissediyorum :)

O gunu de büyük bir heyecanla bekliyorum zaten :)

11/15/2007 10:16:00 AM  

son paragrafin varya iste altina imzami attigim paragraftır...

linkini eklicem bir kontrol et bakalim ne olarak eklemisim.

11/15/2007 12:24:00 PM  

Koyubayez, son paragrafa ek olarak, sabah alacaksın takayı acılacaksın denıze dalarak uyanacaksın :)

Cok tesekkur ederim linkimi oyle guzel bir sekilde sundugun icin :):)

11/15/2007 12:31:00 PM  

Andy, su ege kiyisinda ki ev olayini hemen yapsaniz, bizde gelsek? O kadar yoruldum ki bu hayattan anlatamam!

11/15/2007 05:13:00 PM  

Hepimiz bazen durup şöyle bir bakıyoruz hayatımıza. Senin güzellikleri görebiliyor olman süper. Elindekilerin kıymetini bilmek lazım tabi. Lakin hani os on paragraf var ya bitirdi beni. Hele sabahın güneşsiz saatlerinde balığa çıktığımı hayal ediyorum da.:)

11/16/2007 12:00:00 PM  

O son paragraf benim en buyuk hayalimi anlatıyor. Aslında hayal dememek lazım. Istegimi anlatıyor. Inşallah o gunlerı görebiliriz :)

11/16/2007 12:36:00 PM  

canım askım benim :)

nasılda guzel anlatmıs hislerini.. ayrı da düştük biz sevdiğimden :( gececek ama bu gunler ve biz sonunda cok mutlu koccaman bi aile olacağız.. hemde o dediğin yerdeki evimizde..

11/16/2007 07:59:00 PM  

canım askım benim :)

nasılda guzel anlatmıs hislerini.. ayrı da düştük biz sevdiğimden :( gececek ama bu gunler ve biz sonunda cok mutlu koccaman bi aile olacağız.. hemde o dediğin yerdeki evimizde..

11/16/2007 08:00:00 PM  

askım askım senin yoklugun da neden oluyor bunlara :)

Yasayacagız inşallah bebeğim ;)

11/16/2007 09:51:00 PM  

Post a Comment

<< Home