YAŞAMA DAİR HERŞEY

Sunday, July 29, 2007

Çok Başlıklı :)

Bir buçuk haftadır yazamıyordum. Aslında Yumurcak'ın altı ayda bir yazması yanında hiçbirşey ama Fikriminicegülü veYağmur Damlası ile kıyaslarsak uzun bir zaman dilimi oluyor :) Yumurcak'a gönderme yapıldıktan sonra (bu arada bu zaman diliminde blogdaşlarımı okumadım, ya yumurcak yazdıysa! kontrol ettim 25 temmuzda yazmıs :) Hain Yumurcak :):) ama gene yorum bırakamıyoruz) yazımıza devam edebilirim :):)

TİFLİS - BATUM - İSTANBUL -BATUM -TİFLİS

Geçen hafta önce Batum'a oradan da Istanbul'a geçtik. Malumunuz hem Palyancom'un hem de Zuzu'nun kontrolleri vardı. Perşembe akşamı güzelim yurdumda ve harika şehir Istanbul'daydık. Ancak bu sefer, yazın başka bir yerde olduğumuza sevindik :( Istanbul aşırı sıcaktı. Buna birde nem eklenince bu şehirde yaşayan insanların çektiği zorluğu bir kez daha anladım ve herkese sabır ve kolaylık diledim. Bu arada pazar gunu bizde vatandaşlık görevimizi yerine getirerek oyumuzu kullandık.

Her Istanbul 'a gelişimizde alışveriş yapmaktan bıkmıştık. Bu gidişimizde ise daha çok gezdik :) Kuzen Alki bizi Arnavutköy'de balıkçıya götürdü. Kuzen Özlü yeni evine yemeğe aldı. Pazar günüde oy kullandıktan sonra abim ve eşi cuma ile mangal yapmaya gittik. Sonuçta gene dolu dolu bir haftasonu geçirdik Istanbulumuzda :) Maalesef Doca ve Cadı ile görüşmedik :( Aslında onlarla buluşmak için program hazırdı ama olmadı işte :( Salı sabah erkenden önce Batum'a ve aynı gun Tiflis'e geldik tilki misali :) Burada hava çok sıcak değil. Sıcak olmasına rağmen Türkiye'nin belli kısımlarının hasret kaldığı yağmur iki günde bir yağıyor. Nem olmadığı için de daha rahat oluyor. Fakat aldığımız haberlere göre Ağustos çok sıcak geçecekmiş. Artık 1 ay katlanacağız ;)

SU İLE YAKLAŞMA

Pazar sabahı daha kahvaltı yapmadan önce abim ve ben oyumuz kullandık, eve gelip hep birlikte kahvaltımızı yaptık. Kahvaltıda Cuma'nın ablası ve eniştesi ile oğulları Rezil Adam da vardı. Ona Rezil Adam diyorum çünkü aynen oyle :) Rezil deyince aklınıza abuk sabuk şeyler gelmesin. Kendisi çok politiktir. Bir dedesi fenerli, diğeri galatasaraylı. Hangisinin yanındaysa onun takımını tutuyor, ikisi bir araya gelince Beşiktaşlı oluyordu :) Artık Türk milli takımını tuttuğunu söylüyor. Bu kadar üç kağıtçı yani :)

Gelelim su ile yaklaşma konusuna :) Biz oyumuzu kullandıktan sonra eşlerimizin oy kullanması için kayınvalidelerin evlerine gidildi. Palyanco ile Cuma kuzen olduğu gibi aileleri aynı sokakta oturuyorlar :) Bizimkiler oy kullanmaya gidince ben de Tea Adoru gezmeye çıkartayım dedim. O sıcakta dışarı çıktık. Deliliğe bakar mısınız? Te Adore her canlıya sıcak yaklaşma iç güdüsünde olan bir köpek. Sanırım bu dunyada hiçbir varlığa zarar vermeyecek nadir hayvanlardandır. Bu yuzden kedilerden bile dayak yer :) Birde çok meraklı. Herşeyi koklar, inceler. Bu defa bu incelemesi bana zarar verdi :) Arabaların altını koklarken birde bir sokak kedisi buna tısladı ve birden saldırmaya başladı. Ben Te Adore'u çekmeye çalışıyordum -ki bu arada tea dore'da hiçbirşey yapmıyordu- kedi tea dore'un yuzune saldırdı ve burnunu kanattı. Bunu görünce yavrusu koruma iç güdüsü ile kedinin karnına tekmeyi yapıştırdım. Yoksa saldırmaya devam edecekti. O an farketmedim ama sonradan tekme attığım ayağımda bir yanma hissettim. Kediye tekme attığımda kedi beni tırmalamış :) Hemen hastaneye gittik. Kuduz aşısı olmaya. nce tetonoz sonra da kuduz aşısı oldum. Toplam 5 tane aşı olmam gerekli. İki tanesini oldum. Geri kaldı 3 tane daha :( İlk doktora giderken karnımda iğne olacağım diye stress olmuştum ama koldan olunca rahatladım. İğneden korkmuyorum ama derime birşeyin girmesi hoşuma gitmiyor. Bu nedenle aşı olurken asla aşıya bakmam :):)

Tekme attıktan sonra kedinin hamile olduğunu öğrendim :( Umarım yavrularına birşey olmamıştır. Bizimki bu kadar uysal olmasa daha iyi olurdu. Zaten ileride köpek alırsam bu sefer alman kurdu almaya karar verdim ;) Te Adore'e abilik yapar :):)

Te Adore her geçen gün daha da tatlı oluyor. Çok akıllı ve zeki. Biraz daha olgunlaşınca tam super olacak :)

O BİRRRRRRR

Oooooooooooo bir oğlakkkkkkkkkkk....

Oooooooooooo bir kış çocuğuuuuuuuuuuuu...

Oooooooooooo bir Andy - Palyanco ortak yapımııııııııııı..:)

Oooooooooooo birrrrrrrrrrrrrrrrr...

Oooooooooooo birrrrrrrrrrrrrrrrr EFEEEEEEEE :):):)

Oooooooooooo birrrr ERKEKKKKKKKKK!!!!! :):):):)

Evet 20 temmuz günü oğluşumuz bize cinsiyetini belli etti. Direkt açtı gösterdi :):) Allah'a şükür sağlığı yerinde ve herşey gayet güzel :) Boyu normalden yaklaşık 2 cm daha uzun :) Türkiye yeni bir NBA yıldızı yetiştiriyor :):)

İsmini netleştirdik sayılır ama şimdilik sadece EFE'yi yazıyoruz. Bir ismi daha olacak ama birkaç aday isim var. Netleşince onu da yazacağım :):)


ANNEYE SÖZ :)

Anne olanlar bilirler; çocuklar en çok onları üzerler ya da başka bir söylemle; çoçuklar annelerinin yanında daha rahat ve daha fazla yaramazlık yaparlar. Sonra da üzülen, yorulan anneden özür dilemeler, onu sevdiğini söylemeler vb...

Ben ve abimde pek çok yaramazlık yapardık. Babanın olmadığı Istanbul gibi bir şehirde iki erkek evlat yetiştiren canım annemiz daha bir yorgun olurdu. Aşağıda o zamanlar onu üzmemiz sonucu aldığımız kararları yazılı olarak sunduğumuz anlaşmalar yer almaktadır :) Hala saklıyoruz :):)



posted by ANDY at 2:01:00 PM

11 Comments:

Erkek demiştim dimi.. malum oldu zaar.:)) Allah sağlıkla, sıhhatle tamamına erdirsin inşallah. Senin çocukluğunu mumla aratacak. Annene çektirdiklerinin iki mislini çekeseksin hehehe.. Nerden mi biliyorum. Ben de anneme neler ettim. Zavallı annecim. Sonra sevgili yavrum Mini kişisi bir baktım, benim 1.5 kat azman olanım çıktı.:)))

7/30/2007 10:35:00 AM  

o ikinci deklarasyon kagidi varya koskocaman bir kahkaha atmamala ofisin icin rezil etti haberin olsun. merak etmeden gecemiyecegim bir daha vurdunuzmu peki? yani anlasmalara bagli kalip kalmadiginizi test ediyorum :))))

ve en onemlisi erkek geliyor aramiza.... efecik kucuk prens... aaaaa canim kuzum benim cok sevindim...

7/30/2007 11:24:00 AM  

Fikriminicegülü; bizde çok merak ediyoruz ne yapacak, nasıl olacak diye. Bazen onunla konuştuğumu hayal ediyorum :) Ona neyin nasıl olacağını anlattığı, öğüt verdiğimi falan :) Ammaaa, yaramazlık konusunda ne yapalım katlanacağız artık. Bende yaramazdım ama asla şımarık değildim. Şımarık olmasında... ;)

Koyu Beyaz; maalesef o anlaşmalar kağıtta kaldı :) Birbirimize gasp, sabotaj ve saldırı yapmaya devam ettik :)

7/30/2007 11:55:00 AM  

Hahahaaa:)) İlahi emi, bunları saklamışmıydın sen yaa!! Bu arada biz niye buluşamadık ama yaaaa..

7/30/2007 02:43:00 PM  

Hee bide sen benimle dalga geçermisin bak sende aşı olmuşsun hahahaa:)) Neyse gülmeyeyim yinede ben:P

7/30/2007 02:44:00 PM  

amaniiin ne güzel::) ben zaten oğlum olmasına rağmen hala oğlan bebek severiiim.:)
yaw siz gelip bizim buraya sahile bir havaalanı inşa etsenize.:)
evet şımarık olmasında,sevimli yaramazlıklar tatlı olur çok haklısın.:)

hııım şimdi gelelim yazının beni ÇOK KIZDIRAN bölümüne.hıır,gııır.
verin bana bir şişe su,atayım Andy'nin üstüne.
bir kere sen Teadorun hiç birşey yapmadığını zannederken o kuyruğunu sallıyordu kesin.
bu biliyorsun köpeklerde dostluk işareti.
kedilerde ise SAVAAŞ. yani dilleri farklı bu hayvanların.
kedinin kuyruğunu dimdik ya da baston şeklinde havaya dikmesi dostluk işaretidir.
üztelik garibimin kesin doğumu da yakındı,onun için koruma duygusu harekete geçmiştir..(
bizim Lulu doğumdan bir gece önce bahçedeki kurt,doberman kırması köpeğimize amaniiin 4 patisini de açıp havada uçarak 2 sefer saldırmıştı. ki köpek hakikaten hiç birşey yapmıyordu.şaşırdı o da ne yapıyor bu diye..:)
(bizim kedilere zaten birşey yapmıyordu o,hatta biri gözünün önünde ölünce ağlamıştı)
lütfen hemen istanbula dön,o pisicikten özür dile.:P
yoksam bu kedilerin anası seni affetmeeez.

7/30/2007 03:24:00 PM  

Cadı; Valla pazar günü oy kullanıp, sonrada abimlerle mangala gidince yattı ama asıl diktator annesine gidince iş bozuldu. sizden de ses çıkmayınca...

Evet aşı oldum ama kolumdan, oyle abuk sabuk yerlerden değil ;)

Yağmur Damlası; senin kedilere olan düşkünlüğünü biliyorum. Ancak o an kedinin saldırıları karşısında yapacak başka birşeyim kalmadı :(

7/30/2007 03:35:00 PM  

yok canım,palyancao yazdığında filan doğal olarak ilk önce sana acıdım.
ama "tekmeyi yapıştırdım" diye hele hamile diye okuyunca içim gitti işte.
ama tedbir iyidir,dediğim gibi.aşı olman iyi olmuş.
tekrar geçmiş olsun.
hem biliyormusun eşim de kedi ve köpek,karşı karşıya olunca köpeğe daha acır..:)

7/31/2007 12:54:00 PM  

andy ben bu yazını okumamıştım, malum bunalım meselesi..şimdi hayata döndüm ve okudum..

bayıldım o imzalı notlara. ne kadar güzel onları saklaman.keşke bende saklasaymışım herşeyini annemin..

efe ismi benim oğluma düşündüğüm isimdi:(( efe demir demirci olacaktı oğlum. madem artık o ismi koyamam çocuk yapmaktan vezgeçtim bende:))kikiki

bu arada nasıl çenemi tutup efeyi blogerlara söylemedim ama. sence minik bir takdiri haketmiyormuyum:P

8/05/2007 10:54:00 PM  

Sen de efe ismini koyabilirsin istersen :) Sonuçta isim hakkını satın almadık ya :)

Bunalımdan çıkmana sevindim, çünkü senin neşe dolu yazılarını ve yorumlarını özledik :)

İsimi soylememen konusunda hem sana hem de cadıya teşekkür ederim. Supersiniz, siz harikasınız. Tamam otur yerine şımarma :):):)

8/06/2007 09:57:00 AM  

nihayet blogları okumaya başladım :))) nota acayip güldüm bende abimle devamlı protokoller imzalardım sonra da onu babamın gömlek cebine yerleştirirdik:))) niye öyle yapıyorsak :))

8/10/2007 01:42:00 AM  

Post a Comment

<< Home