YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, June 29, 2007

Hoşçakalın...

Ve sonunda gittier :( Hem seviniyorum, hem de içim buruk. Seviniyorum; çünkü çok sevdiğim iki insan, yeni bir proje, yeni bir ülke ve yeni deneyimler kazanacak. İçi buruk; çünkü özellikle yurt dışındaysanız sırtınızı dayayabileceğiniz sağlam dostlarınızın olması çok önemli. Ancak hayat bu, her zaman sizin istediğiniz gibi akıp gitmiyor. Nasılsa birgun biryerlerde buluşuruz gene :) Zaten İstanbul'daki evler arası araba ile 5 dk :) Yani bağırsak birbirimizi duyacağız :)

Haftasonu gene kısabir Türkiye ziyareti yaptık. Malum testler için. Ufaklık maşallah gayet iyi durumda :) 10 cm olmuş :) Bize ufak bir de gösteri yaptı ultrasonda :) Yanımızda bu sefer Cadı ve Doca ikilisi de vardı. Sanırım Doca'ya o görüntüler yermiştir. Şimdi giderek baskısını arttırır çoçuk için :) Aaa.. hadi ama cadı sende bırak artık nazlanmayı :)

Ya biz ne zaman Türkiye'ye gitsek çok yoruluyoruz. Zaten artık Türkiye'ye gitmek demek benim için alışveriş yapmak anlamını taşımaya başladı. Allah'tan bu sefer kuzenlerle bir Nevizade yaptık :) C.tesi akşamı da palyancoların köyde kaldık da biraz değişik bir şeyler yapmış olduk :)

Birde bu aralar blogları okumaya zamanım olmuyor. Merak etmeyin en kısa zamanda yorumlarımla gene aranızda olacağım :)
posted by ANDY at 9:14:00 AM

9 Comments:

Minik kuşuma maşallah diyelim. Nasıl da büyürmüş öyle.:) Allah, kolaylıklar versin Palyançoma. Hamileliği sıkıntısız geçer inşallah.:)Sevdiklerinden ayrılmak zor şey. Ama nasılsa hepiniz bir gün memlekete döneceksiniz değil mi?

6/29/2007 04:27:00 PM  

Şu an ufukta dönüş görünmüyor :) Ama herşeyin hayırlısı olur inşallah.

6/29/2007 04:44:00 PM  

Mercimeğim 10 cm mi olmuş; yerim onu ben :)
Bi'de Allah kavuştursun..

7/02/2007 12:01:00 AM  

Andyy, valla aynen aynen diyorum. Şimdi yazını Doca'ya okudum. Sana çok selamı var, bundan sonra böyle internetlerden mi görüşeceğiz biz:(( Neyse İstanbul'daki evlere telsizleri alacağız unutmayın!! Bu arada senin bloguna ne oldu, template'in uçmuş? Palyanço'ya söyle, artık benim için bişeyler yazsın bari, oradan okuyayım arkadaşımı:((

7/02/2007 01:02:00 AM  

Teşekkürler Bilun :) Darısı başına inşallah :)

Cadı; Artık msn kuşları olacağız :) Sende selam soyle Doca'ya :) Bizi de unutmasın iki günde :) Buradan normal görünüyor template ama nedense Tr'de başka görünüyor. Neden anlamadım :( Palyanco uyumaktan yazmaya vakit bulamıyor :)

7/02/2007 09:25:00 AM  

ATEŞLİ PANDAYI AFİŞ ETMİŞSİN:))ERCÜKLER BİZDE, YİYOR İÇİYOR YATIYOR:))

7/03/2007 03:31:00 PM  

Etmişim vallahi :) Düzelttim ama okuyanların çoğu zaten biliyor artık :)

Seni çok yormasın o fındık fareleri :) doyurmak to zordur onları :)

7/03/2007 03:42:00 PM  

Merhabalar nolacak benım halım boyle.Esınızın sıtenızı bırkacgun oldu bulalı ordan burayı ılk yazılarınızdan basladım okumaya okadar guzel anlatıyorsunuz kı yurdumu ozledım esınızı ve sızı gozyasları ıcınde okuyorum cunku benı derınden vuruyorsunuz bende polonyada yasıyorum 1 yıldır. 3 yıllıgına geldım ve okadar ozledımkı adanayı aılemı herkezı.Turkıyenın kıymetını anlamak ıcın herhalde herkezın 1 yıllıgına cıkması lazım yutrdısına yoksa anlamayız bız.Burdan seslenıyorum kımse ozenmesın yasamayı tatıl ıcın belkı evet burda calısma saatlerı dedıgınız gıbı aynı gurcıstanla hersey aynı yanı bırde ozel hastaneye gıdıyorsun hastalandıgında ama gece hastalansan bır acılı olan hastane bulamıyorsun.Bu aralar o kadar sıkıldımkı burda gez gez nereye kadar oda sıkıyor anlıcagın hep yanlızsın okadar ozledımkı zılım caldıgımda annemın ben geldım kızım demesını ıste boyle.Bebegınız ıcın gozunuz aydın bu arada ben eda

7/06/2007 02:25:00 PM  

Merhaba Eda, Hoşgeldin bloguma (aslında eşim adına da hoşgeldin demem gerek) seni üzmek istemezdim ama dediğin gibi yurt dışında yaşamak herkes için kolay görünse de zor. Uzaktan davulun sesi hoş geliyor tabi :)

Arada gülecek pekçok yazıda var. Sen zaten uzaktasın o yuzden komik yazıları okuda neşen artsın :)

7/06/2007 03:30:00 PM  

Post a Comment

<< Home