YAŞAMA DAİR HERŞEY

Wednesday, March 07, 2007

Sobelendim :)

Nerden başlayacağım, ne yazacağım bulamıyorum ama yazacak o kadar da çok şey olmasına rağmen bu durumdayım :) Aslında son gunlerde sadece blog okuyup comment yazmanın, oturup yazı yazmaktan daha zevkli olduğunu düşünmeye başlamıştım. Ki; palyancom beni sobelemiş :) Hayatta vazgeçemeyeceklerim neler onları yazacağım şimdi :)

Sevdiklerimle beraber olma olayına tamamen katılıyorum. Ancak buradan hemen "sevdiklerim" arasında babam yok. Bunu belirtmek istedim. Baba mevhumu benim için "bak oğlum bu masa" " bak oğlum bu baba" gibi birşey. Bu ayrı bir yazı konusu. Zamanı gelince onuda paylaşacağım sizlerden. Bu durumdan hiçbir zaman şikayetçi olmadım.

Evet nerede kalmıştık? Evet sevdiklerim ve sevenlerim ile birlikte olmak. Abimle, cikcik ile(abimin eşi), teyzemlerle, eniştemlerle, kuzenlerimle, arkadaşlarımla... Yalnızlık Allah'a mahsus değil mi? ;)
Birgun bir sahil kasabasında denize nazır bir evde yaşama HAYALİM :)
Asla ümidini yitirmeyen birisi olmama rağmen ümidimin kırılmaya başladığı yerde beni kolumdan tutup kaldıran ve benimle herşeye gögüs geren canım palyancom :)
Annemim istediği gibi birisi olma idealimden...

Aklıma şu an en önemli sayabileceklerim olarak bunlar geldi. Şimdi sıra benim birilerini sobelemem de :)) En zevkli yanı bu olsa gerek bu işin :) Ben de Yumurcak'ı, Mayonez'i sobeliyorum. Cadı ve Fikriminincegülü palyancom tarafından sobelendiği için ben sobelemiyorum :)
posted by ANDY at 6:18:00 PM

2 Comments:

Bak iyi ki sobelenmişsin. Yoksa yeni bişey yazmaya niyetin yoktu..hehe.
Şu sahil kasabası hayali ne güzelmiş valla.. şöyle çocuklarınız koşuyo deniz kenarında. Hadi bakalım Allah gönlünüze göre versin.

3/08/2007 11:02:00 AM  

Vallahi haklısın, doğru söze ne denir ki :) Çoçuk deme çoçuk deme :) Hala kandırmak için çaba sarfediyorum :) Artık sizde ailenecek gelirsiniz ziyaretimize ;)

3/08/2007 11:15:00 AM  

Post a Comment

<< Home