YAŞAMA DAİR HERŞEY

Sunday, March 18, 2007

Canım Karım'a :)

1 yıl önce bugün EVET dedim sana,
1 yıl önce, en doğru EVET'imi söyledim
Canım karıcım o masada.

Şairlerin dediği gibi,
Tüm sevdalar sana ve senin için,
Tüm güzellikler seninle birlikte olunca...

Elimi tutman, saçımı okşaman
Ve sevgini, sözcüklerden çok
Dokunarak, SARILARAK göstermen...

Hep gözlerimin için bakman
Bana birşey olur diye
Çocuk gibi sarıp sarmalaman...

Kaderimin bana en güzel hediyesi
Allah'ın bana bir lütfu olan SEN
SENİ ÇOK SEVİYORUM

SENİNLE NİCE YILLARA BİRİCİK KARICIM
posted by ANDY at 2:26:00 AM

11 Comments:

eeaaaa!! ayip ama ya!!

palyonçaya da söledim, evde eski uzun tip yastiklardan yoksa ben bi tane hediye edicem size bi yastikta kocayin diye:)

nice 1 yillara :)

her yilin birinci yil kadar tatli, onun kadar ozel, ilk evet dediginiz an kadar heyecanli gecmesi dilegiyle

ps: su word verificationu kaldir yahu, nasil olsa blogunda comment approval var. uyuz oluyorum! :)

3/18/2007 05:16:00 PM  

Çok teşekkür ederim yumurcak. Darısı başına inşallah :)

Hemen kaldırıyorum. Ben onu unutmuştum ve ilk şikayet senden geldi ;)

3/18/2007 11:44:00 PM  

andy bende tebrik ederim sizi daha çok uzun yıllar birlikte olursunuz işallah..bu arada ben incegül den zıpladım buraya

3/19/2007 10:44:00 AM  

DAHA ÇOK UZUN YILLAR BİRLİKTE OLMANIZ VE HAYATA KÖK SALMANIZ DİLEĞİYLEE..
G

3/19/2007 10:45:00 AM  

Ne kadar güzelsiniz siz. Allah size birlikte uzuuuuun bir ömür nasip etsin. Sevdanızı, aşkınızı, heyecanınızı hiç kaybetmeden, birlikte tin tin ihtiyarlar olun inşaallah. Nice nice güzel yıllara.

3/19/2007 11:08:00 AM  

sizi sevgi yumakları, minik aşk kelebekleri sizi. maşallah hep böyle olun, el ele göz göze..

ben yeğen istiyorum mümkün mü:)) andy ve palyanço karışımı 2 dişli bir yeğen. hem hala hem teyze olacam heyooo heyooo

3/19/2007 12:15:00 PM  

Gmemuzin hoşgeldin :) Çok teşekkür ederim tüm iyi niyetlerin için. Artık daha çok beklerim :)

Mayonez, gelince İstanbul'a sen de baskı yapıver palyancoya :) Yakında www.palyancoevetde.com diye bir site acacağım :)

Bu arada Doca'da istiyor ama Cadi'nin niyeti yok!! Senin hala olma işi nanay yani ;)

3/19/2007 06:06:00 PM  

Allah sizi ayırmasın, gülerek birbirinize bakışınız çook hoşuma gidiyor, o gözler hiiiç ayrılmasın inşallaaaaaaah:)

3/19/2007 09:40:00 PM  

Teşekkür ederim Cadı'cım. Bu gidişle sen daha çoookkkk göreceksin öyle bakışlarımızı :)

3/19/2007 10:52:00 PM  

Bu Mart kutlama haftasi olucak anlasildi.... Hic ayrilama harika bir yasam diliyorum size ve cok cok opuyorum... Ayrica umarim bir bebek gelir ve geceleri ciyaklarkende oyle gulerek birbirinize bakabilirsiniz diyip Andycimi biraz kızdiriyim :P Palyancom lutfen bebek agladiginda devamli Andy'e ver bu kadar hevesinin ceremesini ceksin oda :)) Saka bir yana tum kalbinizden gecenler mutlulugunuzla beraber gerceklesir insallah... Sevgiler

3/23/2007 03:43:00 PM  

Çok çok teşekkür ederim tum güzel niyetler için ama ağlayınca andy'e ver falan biraz yanlış ifadeler olmuş :p

Almam mi ben onu her ağladığında kucağıma be :) 5 dk. sonra annesine veririm ama :) Çünkü anneler daha iyi anlar ne sorunu olduğunu ;)

3/23/2007 03:56:00 PM  

Post a Comment

<< Home