YAŞAMA DAİR HERŞEY

Tuesday, March 13, 2007

Hadi Fasıla :)

Şimdi bırakın işi gücü, sıkıntıyı, derdi, açın rakınızı, rakıyı sevmeyenler bira, vodka vb. açabilirler :) Hafiften Türk Sanat Müziği çalsın yanıbaşınızda...alın sevdiklerinizi, tüm acılara, tüm kederlere, tüm üzüntülere inat ilk dubleyi fondip yapın ;) Sonra içmeye yavaş yavaş devam edin. Ama hep mutlu, neşeli anlarınızdan bahsedin. Dedim ya bırakın bugün kederi, derdi bir yana. Benim koyduğum müzik size dertliymişim havasını verebilir ama o şarkının bizde güzel bir hatırası var.

Palyancom'la evlendikten sonra balayına gidemeden işim gereği hemen Tiflis'e geldik. Bu nedenle biraz gecikmeli olarak bu yaz yaşabildik balayını. Marmaris'e kaldığımız otelde birgün Türk gecesi yaptılar. Bu şarkı o zaman çalmıştı. Bizimde son gecemizdi otelde. Ben de hemen şarkının sözlerini değiştirip söylemiştim. Aynen aşağıda olduğu gibi :

Üzülme Sevdiceğim,
Seneye yine geliriz,
Bu sefer daha uzun kalıp
Daha fazla eğleniriz

Palyancom bu bestemi her ne kadar çalıntı bile olsa çok sevmişti :) Bazen geliyor işte ilham ve biranda şarkının sözlerini değiştirip palyancom'a uyarlıyorum :) En sevdiği ise rap tarzında şarkı söylemem. Fakat bu şarkıları hep 1 defa söyleyebiliyorum. İkinci defa istediğinde sözler aklıma gelmiyor :) Yakında elinde kamera beni izlemeye başlayacak, ne zaman şarkı söyliyeceğim diye :))

Hadi şerefe kaldıralım kadehlerimizi...Sevgiye, sevgiliye, sevdiklerimize, mutlu ve huzur günlere...Allah muhabbetimizi arttırsın...
posted by ANDY at 2:53:00 PM

5 Comments:

Andycim, böyle fasıl eşliğinde çakırkeyf olmak gibisi yoktur valla.
Yeni bestelerini bekliyoruz kardeş.:)))

3/14/2007 12:28:00 PM  

beste güzel rakı şişkebap güzel yine gelecek ben:))

ben içmeden sarhoşum zati ki abimdende bilirsin o da hayatta içmez ama içenlerden daha çok eğlenir. ya cidden çok istedim eğlenmek şimdi..

3/14/2007 01:23:00 PM  

Valla bende öyle çok içmiyorum. Arada sırada işte.. Ama bazen canım tğrk sanat müziği eşliğinde rakı istemiyor değil. Ama rakı sofrasında en önemli olay muhabbettir ;)

Gelince zaten bir akşam yaparız artık :)

3/14/2007 01:29:00 PM  

Andycim Zeynebin dogum gununu kutladigin ve iyi dileklerin icin cok cok tesekkur ederiz...

İtiraf ediyorum dua ederken Doca ve seni unutmadim zamanlama konusunda. :)))) Umarim en kisa zamanda gerceklesir dilegin.

Sevgiler

Koyubeyaz & Zeyneb

3/16/2007 11:14:00 AM  

Koyubeyaz çok teşekkür ederim iyi temennilerin için :) Zeyneb'i deöp ve ısır benim için :)

3/17/2007 03:36:00 PM  

Post a Comment

<< Home