YAŞAMA DAİR HERŞEY

Saturday, March 17, 2007

Amcaaaa...:)

Ben palyancoma çoçuk isteğimi bildirmeye devam ederken, sevnidiri haber abim ve eşi cik cik'ten geldi :) Onlarda çok istiyorlardı ve sonunda duaları kabul oldu :) -FİG ve koyubeyaz daha fazla duaya ve dua edene ihtiyacım var. Yardım kampanyası başlatın da palyancom da "he" desin :):):)- Geçen cik cik'i aradım ve bana AMCA oluyorsun dedi. 1 tane abim olduğu ve başka bir kardesim olmadığı için ilk defa boyle bir duygu yaşıyorum ve çok heyecanlandım. Demek kendi çocuğum olsa ne olacak :) Cik cik palyancomun her ne kadar kuzani olsa da beraber büyüdükleri için kardeş gibiler ve tabiki genel bayan davranışı sergileyerek haberi duyunca göz yaşlarına hakim olamadı. Kez kaza evde olsa hıçkırarak ağlardı da işte olunca karizma devreye girdi sanırım :)

Benim 2 tane amcam vardı ama hayırlarını hiç görmedim. O yüzden yeğenim olunca bana enişte desin istemişimdir hep. Eniştem (en ufak teyzemin eşi) bize hep baba gibi davrandığı için (tabi diğer eniştelerim de) enişte kavramı bana "amca" dan daha yakın gelmiştir. Fakat o gün cik cik bana "amca naber" deyince fikrim değişti ve ben sorumluluğunu bilen, amcaların da çok iyi olabileceğini gösteren bir AMCA olmalıydım :) Olacağım da...Abi hiç kusura bakma yeğenim saçını da uzatacak :) küpe de takacak :) rock ta dinleyecek :) Ama kız olursa başını bağlar evde oturur :)) Şaka bir yana baktığımız yüzük falında (ki bugune kadar hep doğru çıktı) kızları olacak :) İsteyen varsa hemen 100 usd iddiaya girerim ;)

Herneyse gene geyiğe vurdum işi. Daha dün gibi çocukluğumuz, abimle kavgalarımız...Ve şimdi o baba ben de amca olacağım :) Abimin birgun evleneceğini düşünemezken (6 yıl oldu) çocuğu oluyor :) Heyyoooo...Artık benimde bir yeğenim olacak...Bıkmıştım kuzen demekten :) Bende kuzen bol bol bulunuyor :) Aslında kuzenden daha yakınız. Birbirimizde devamlı toplanır aramızdaki bağı asla koparmayız. Çok özledim zaten o toplantıları :) Canım kuzenlerim sizleri çok seviyorum :)

Şimdi bir amca olarak ne yapacağımı tam bilmiyorum ama sanırım yüreğimin sesini dinlemek yeterli olacak :)
posted by ANDY at 3:09:00 PM

9 Comments:

Emmii, ben hemen sana ne yapacağını bildireyim:) Arkadaşlarına İstanbul'dan mükemmel baklavalar tatlılar getireceksin!! Çünkü insanın yeğeni olunca bööle yapar:) Ama güllüoğlundan isteriz ona göre:P
Allah tamamına erdirsin, amcasına benzemesin aklı fikri yerinde olsun inşaallaaah yarabbiiiim:))

3/17/2007 07:52:00 PM  

Leyn hayatın bedevacılık üstüne kurulmuş :)) Birgunde senden görelim böyle şeyleri :) Bana benzemezse hiçte akıllı olmaz bi kerem :) O'nu da kendim gibi yetişterecem :))

3/18/2007 01:24:00 AM  

ben baklava sevmem andy, tulumba olabilir mi:))))

sen yeğenini ve olacak bebeğinizi getir başka bişi istemem..

allahım inşallah bende hala olurum amin..

3/19/2007 12:08:00 PM  

Mayonez; lütfen biraz büyük düşün :) Tulumba en ucuz tatlıdır. Ne işin var tulumba ile :) İnsan fıstıklı dolama, vezir parmağı, sütlü nuriye falan ister :) Bak cadı'dan örnek al biraz :) Kanımı emdi doca ile beraber burada :)

3/19/2007 06:17:00 PM  

Anaaaaaaaaaa ben bunu nasıl kaçırmışım?:)))
Hayırlı olsun, tatlı minik yeğenin güzelliklerle büyüsün, bu amcalık sana prova olsun, ders olsun, ibret olsun, darısı başınıza olsun, palyanço ile cadı en kısa zamanda hamile olsun. Aaaaaamin.:)

3/20/2007 10:46:00 PM  

AAAAAMMMMMIIIINNNNNNNNNNNNNNNNN :)

3/21/2007 08:46:00 AM  

cadı yetis yetiş bak buralarda bizim için gizli saklı oturumlar duzenleniyo :)

3/21/2007 09:53:00 AM  

Oncelikle abin ve Cik Cik'i kutluyorum bir mucizeyi gercekelstirdikleri icin sonra darisi basiniza diyorum hayirlisi ile.

Amca olayina gelince eger benim amcam gibi bir amca olursan ki oyle gozukuyor benim gibi amcasina tapan bir yegenin olacak demektir.

Benim icin amcam her zaman dunya uzerinde muthis bir insandi ve oyle bir amcanin da pek fazla var olduguna inanmiyorum. Ama ciddi anlamda sevgini verince amca baska bir tat diyorum.

Harika bir AMCA olucaksin eminim Andycim. Dilerim en kisa zamanda harika bir BABA olacaksin da diyebilirim.

VAllahi şenliklerle kutlucam haberi alinca :)

3/23/2007 03:51:00 PM  

Çok teşekkür ederim koyubeyaz. Umarım dediğin gibi bir baba ve amca olabilirim.

Haberi zaten buradan ilk sizlere duyuracağıma emin olabilirsin :)

3/23/2007 03:54:00 PM  

Post a Comment

<< Home