YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, December 29, 2006

İstanbul'u izliyorum...

Ben şairin tersine, bugün İstanbul'u izliyorum. Her ne kadar trafik sinirlerimizi gerse de, evden çıkıp bir yerlere gitmek için koştursak ta, o kalabalık içinde boğulacak gibi olsak da; ben bugün İstanbul'u izliyorum. Bu sefer, 1 yaşında geldiğim ve geçen seneye kadar tüm hayatımı geçirdiğim bu sehiri, başka bir ülkeden gözlerim kapalı izliyorum.

İstiklal'de yürüyorum Tünel'e doğru. Hava soğuk ama yeni yıl için süslenmiş bu sokak içimi ısıtıyor :) Isınmamın bir asıl sebei ise; tabi ki canım palyancom yanımda ;) My Moon'da yemek yiyoruz :) (ilk orada akşam yemeği yemiştik te)

Sonra Gümüşsuyun'dan Dolmabahçe'ye inmeye başlıyoruz. Ona ilk "seni seviyorum" dediğim yerde tekrarlıyorum içimdeki sevgiyi, aşkı ona..

"SENİ SEVİYORUM AŞKIM"

Dolmabahçe Sarayı'nın yanında boğazı izlerken sarılıyorum canım karıma, başbaşa izliyoruz güzelim boğazı...

Ortaköy'e geçiyoruz...Deniz kenarındaki bankalara oturup güneşi batırıyoruz Ortaköy camii'nin üstünden, boğaz köprüsünün ayaklarının altından...

Gecenin karanlığı çökerken İstanbul'un üstüne, şehir ayrı bir güzelliğe bürünüyor. Köprüler birer gerdan gibi ışıyor boğazında...Her iki yakası ışıl ışıl...

Ertesi sabah, erkenden kalkıp Beşiktaş’a çarşı içindeki Pando Usta’nın yerinde bal, kaymak, peynir ve sıcak sütle kahvaltı yapıp başlıyoruz güne :) Uzun birgün var önümüzde…

Biraz sesizlik için Anadolu Kavağına geçiyiyoruz. Birde boğazın karadeniz tarafındaki girişinden, uzaktan bir tepeden bakıyoruz İstanbul'a.

Bir vapurla Sarıyer’deyiz sonra…Deniz kenarından, balık tutanları izleyerek geliyoruz, Beşiktaş’a…Bu sefer motorla Üsküdar’a geçip, Kadıköy’e uzanıyoruz.

Moda sahilinde biraz mola :)

Canınız ne yapmak isterse bulabileceğiniz bir şehirdesiniz. Paranız az ve ya çok farketmez. Her zaman yapacak birşeyler, zaman geçirecek aktiviteler bulabileceğiniz koca bir metropol burası.

Ben bu güzellikleri gözlerim kapalı izlerken, siz orada yaşayanlar! “O şehrin değerini bilin lütfen

NOT: Herşeye rağmen emeklilik yıllarımı (tabi görme imkanım olursa o günleri) güneyde bir sahil kasabasında geçirmek istiyorum, canım Palyoncom’la :)
posted by ANDY at 2:54:00 PM

4 Comments:

Korkarım biz emekli olana kadar güney sahilleri de dolacak:(

Bu fotoğrafları kendiniz çekmeniz dileğimle, sevgiler..

12/29/2006 05:18:00 PM

Allah nasip eder insallah bu tasvir ettigin yasanmis gunlerin tekrarini. Bundan yillar yillar sonra olur da bir gun karsilasacak olursak o hayalini kurdugun sahil kasabasinda, umarim yaninda olacak olan palyonco'yla sarilmis bir fotografinizi cekmeyi de ben isterim :) (oha be amma uzun bi cumle kurmusum!)

12/31/2006 01:43:00 AM

ne kadar güzel yazmışsın rabbim hiç bozmasın mutluluğunuzu( amiin)..
ayrıca hepsini not aldım aynen o sırayla yapmak lazım dimi, yani o sıcak süt olayını bende eşimde sevmiyoruz ama neyse elimiz mahkum yapalım:)) inşallah en kısa sürede gelip palyançonla görürsünüz buraları.

1/03/2007 01:30:00 AM

Cadı...Bosyer kalmasa bile bir ev olsun yeter :) Fethiye'nin marina tarafında karagözler dedikleri bir yer var. Deniz manzaralı ve en yogun sezonda bile sessiz sakin, orada olsa bile olur :)

Yumurcak... Inşallah seni cagiracagim resmimi cekmen icin. Fakat bu arada resim cekme muhabbetine tatili bedavaya getirmen gözümden kaçmadı :))) (saka saka)

Mayonez...Gezin tozun, Istanbul'un sadece sıkıntısını degil guzelliklerini de yaşayın. Her mevsim başka bir guzeldir o şehir :)