YAŞAMA DAİR HERŞEY

Tuesday, January 16, 2007

Abim :)

Uzun zamandır işlerden dolayı yazamıyorum ama yazacaklarım hep aklımda :) Evet mayonez kucukken bende abimden cok çektim. Gerçi o Cuneyt Arkın filmlerinin en can alıcı noktalarını üstümde denemiyordu ama her futbol maçında ne zaman onu geçsem bana hep çelme takarak en kazma savunma oyuncularının hareketlerinden örnekler gösteriyordu :) Ne zaman ona çalım atsam kendimi yerde buluyordum :) Bu yuzden bir dönem futbolda çok korkak oynar olmuştum :)

Aklımda kalan en net olay ise bana küçüğüm diye attığın yalanlar :) Solağım diye "sen solcusun seni askere almayacaklar" derdi :) Sonra daha anlattığı pek çok atmasyon olay var fakat aklımda en çok bu olay kalmış :)

Bir defasında evin zilini çalıyor ama içeri girmiyordum. 4-5 defa zili çalıp içeri girmemem sonucunda çok kızmış olacak ki; duvar takviminin metal kısmını ayaklarıma doğru fırlattı, ancak aynı anda korku ile yere eğilince kaşımın ustunde guzel bir yarığım olmuştu :)

Benim hatırlamadığım ama annemin anlattığı diğer bir olay ise; ben küçükken üstüne çıkıp atcılık oynaması :)

Ancak, onun karakalem çalışmasının tamamını kapkara yaptığım zaman kızması (oysa ben onu zenci eli yapmıştım) ve soba kenarında kuruyup, sobanın sıcaklığı ile kızmış olan kot pantolon düğmesini suratına bastırdığım ve 10 gun fantomun kötülük yüzüğünü yemiş gibi dolaşması da ayrı komik olaylardır :)

Şimdi bu yazıyı okusa bana gene "eşş...oğlu hiçbirşeyi de unutmuyorsun" diye bağırır :)

Seni seviyorum canım abicim :)
posted by ANDY at 5:36:00 PM

1 Comments:

gülerken masadan düştüm:))hala komik sesler çıkararak gülüyorum:)) kelimeler abuk olabilir kusura bakma..zenci eli ve fantomun kötülük yüzüğü gözümden yaş getirdi:)))))

keşke daha önce baksaymışım bu yazıya..ellerine sağlık.. yooookk alıp palyançoyu kesin geliyorsunuz bize. maşallah palyançoda senin gibi çok uyumlusunuz.

fantom hahahahahaahahah

1/23/2007 10:29:00 PM  

Post a Comment

<< Home