YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, January 26, 2007

Alerji :(

Uzun zaman oldu yazmayalı ancak işler o kadar yoğun ki ne yazabiliyorum ne de takip ettiğim blogları okuyabiliyorum. Fakat yazacaklarım aklımın bir köşesinde duruyor ;)

Haftabaşı yemek sonrası şantiyeye gittim ve alanı gezerken birden boynum kaşınmaya başladı. Ayrıca biranda sinir basmaya başladı. En ufak olaya aşırı sinirli tepki vermeye başadım. Ofise gittiğimde ise yüzümün kızardığı ve şiştiğini söylediler. Hemen doktor geldi ve "alerji olmuşsun" dedi. Acilen fist aid'e gidip iğne yaptılar. Hayatım boyunca toplam olduğum iğne kadar iğne yaptılar :) 7 iğne ve serum :) Serumda hayatımda bir ilktir. İğneden korkmuyorum ama ipnenin derimden içeri girmesi fikri beni rahatsız ediyor. O yuzden iğneye asla bakmam. En sonunda doktorlar alerjinin ciddi oldugunu ve hastaneye gitmem gerektiğini söyleyip beni ambulansla hastaneye götürdüler. Bu da hayatımdaki bir ilkti! Ambulansta olmak insanı psikolojik olarak rahatsız ediyor. Vücudumun değişik yerleri önce kızarıp şişiyor sonra iniyor ve her seferinde başka bir yerden alerji tekrar ediyordu. Zaten bu yüzden 7 tane iğne yedim. Hastane dediğime bakmayın. Turkiye'deki en kötü hastane bundan çok daha iyi durumdadır. Yıllardır hiç tamirat görmemiş bir hastane. Ayağım maçta sakatlandığında da buraya gitmiştik ve hepimiz "insan buraya sağlam girer, hasta çıkar" diye düşünmüştük. Hastane şu an baştan restore edilyor ama hizmet verilen bölümler, hasta odalarının hali içler acısı. Birde beni 1 gece o odalardan birinde yatırmak istediler. Çok güldüm tabi ki onlara :) Odalarda hijyen diye birşey yok diyebilirim.

Serumu bitirdikten 1 sonra hastaneden çıktım. Hatta hastaneye gelen diktatör ve güçlü şirin bana oyle bir yere geldiğim için kızdılar. ancak ben o kadar iğne ve o anki halimle bunları düşünecek durumda değildim ki!

Sevgili palyancom da bana kızdı ona geç haber verdiğim ve hastaneye hemen gelemediği için :( Halbuki ilk fırsatta ona haber verdim ama kendimi hep iyi hissettiğim ve ciddi bir durum olmadığı için ilk anda söylemedim. Birde şehirin diğer ucundaki benim bile yolunu bilmediğim hastaneye nasıl çağıracaktım onu ! Kendisi evde çok üzülmüş ve sıkılmış :( Haklı tabi; aynı durumda ben olsam delirirdim herhalde.

Doktorlar daha sonra çok ciddi bir alerji olayı yaşadığımı, eğer o iğneleri olmasam ve biraz geç kalsam alerjinin boğazımı şişirip yutkunmada zorluk çekeceğimi söylediler. Sözler insanı ürkütüyor değil mi? :) Ancak allah'a şükür şimdi iyiyim.

10 günlük ilaç ve diyet verdiler. Çerez, çukulata başta olmak üzere herşey yasak :) Ancak haşlanmış sebze ve et yememde sorun yok! Kaç zamandır kilo vermek istiyordum, bahanesi oldu :)

Neye alerjim oldu bilmiyorum. Her zaman yediklerimi yemiştim. Ben hala şantiyede kimyasal bir maddeden alerji kaptığımı düşünüyorum ama net olarak ne bilemiyorum :( Alerji testi yaptırsam bile her maddenin tek tek test edilmesi gerektiği için bulmak zor olabilir. Ayrıca size ufak bir bilgi; alerjiniz yokken birden çıkabilir ve varken de yok olabilir.
posted by ANDY at 11:54:00 AM

6 Comments:

çok çok geçmiş olsun. aslında nasıl imrendim allerji olsam çikolata yasaklansa hatta bogazım şişe bişi yutamasam ne kilo verirdim dimi:)) şimdi kedi, köpek toz gördüğüm herşeyi bağrıma basmam gerekiyor zannımca:)) şaka bir yana allah birkez daha yaşatmasın. çalışma şartlarınızı az çok abimden biliyorum baya baya dikkat etmeniz gerek kendinize. bu arada palyançoyu dürtermisin bizim için annesine daldı unuttu bizi..

1/26/2007 05:43:00 PM  

Aman hocam, dikkat et kendine, daha Turkiye'ye geldiginizde Marmaris-Fethiye turu yapacagiz :)

Palyonco'ya selamlar, Sevgiyle kalin.

Y!

2/05/2007 06:57:00 AM  

Mayonez; bence hic imrenme, cunku insan bir garip oluyor tüm vücudu kabarınca :)

Yumurcak, elbetteki yapacağız ama honda kinetix ile olmazsa ben gelmem :))

2/05/2007 08:02:00 AM  

Honda kinetix de olur, benim scooter da yolda cok güzel kaliveriyo, o da olur :) ne de olsa meyd in chayna :)

2/11/2007 07:44:00 PM  

Ancak kafamızda kask olmayacak :) Boylece yuzumuz gozumuz sinek dolacak :) Birde yokuşta sollayamadığımız kamyonların egzoz dumanını çekip kafa yapacağız :))

2/14/2007 09:45:00 AM  

Sen de bendensin :)) tek fark, ben kask takiyorum :)) ama vizor sıkıntım oldugu icin devamli acik, yine yuzum gozum sinek oluyo :)

saka bi yana accayip kafa yapiyo nalet behh :)))

2/19/2007 12:55:00 AM  

Post a Comment

<< Home