YAŞAMA DAİR HERŞEY

Sunday, February 04, 2007

BEN TURK'UM

İşler öyle bir yoğunlaştı ki, artık bırakın yazmayı, palyancomun yazdıklarını dahi okuyamıyorum :( Kafamda o kadar çok iş var ki, her zaman yazacaklarını kafasında şekillendiren ben, bu sefer hepsini birbirine karıştırmaya başladım :) Nerden başlasam bilemiyorum ama sanirim öncelik başlıkta olmalı.

Evet ben Turk'um. Asılar boyu dünyanın yarısına hükmetmiş bir milletin evladıyım ve bununla GURUR duyuyorum. Asla ve asla hic bir ırk, din, dile mensup olmak gibi bir düşüncem ya da isteğim olmadı. Neden olsun ki! Kimin bizler kadar asil ve gururlu bir geçimişi var?

Bunları neden mi yazıyorum? Turkiye iki hafta önce Ermeni de olsa bir evladını kaybetti. Hem küskün iki milletin birleşmesi için çaba sarfeden birisini. Ermeni ya da başka bir millet olsun, ölen kişi TÜRKİYE'nin evladıdır. Gene gaza gelen yurdum insanı, tam dinlemeden, net anlamadan, DÜŞÜNMEDEN hareket edip bizi bir yanlışa düşürdü :( Şimdi Hrant Dink öldürüldü de ne değişti? Kimin eline ne geçti? Sadece bizi karıştırmak, bu ülkede HUZUR olmasini istemeyen insanların ekmeğine yağ sürüldü!

Cenaze günü ve daha öncesinde atılan "Hepimiz Ermeniyiz" sloganına ben bir TURK olarak katılmıyorum. Ermeni olana saygım sonsuz. Ancak bu ülkenin kargaşaya, iç karışıklığa götürecek bir yolda, ülkemizde yaşayan tüm milletlerin dikkatli konuşup, hareket etmesi gerekmektedir.

Yıllardır bize HUZUR vermemek için yaratılan ve sürdürülen düsmanlıklar sadece ve sadece bu düşmanlığı yaşayanlara zarar vermiştir. Bu düşmanlığı yaratıp besleyenler ise rahat içinde koltuklarında oturmaktadırlar. Artık hepimizin bunları görüp daha bilinçli olmamız gerekmektedir.

Hrant Dink'e Allah'tan rahmet, ailesine ve yakınlarına sabır diliyorum...
posted by ANDY at 8:24:00 PM

2 Comments:

Palyanço çok tatlı, onu sadece blog dünyasından tanıyorum (takip ediyorum) ama yazdıklarıyla o kadar içten ki... Çok şanslı olduğuna eminim, birbirinizin kıymetini bilin, böyle tatlı çiftler olduğunu gördükçe benim de aşka dair inancım yeniden kuvvetleniyor, yaşasın AŞK !!!!

2/06/2007 01:36:00 PM  

aman bu inancın hiç kaybolmasın. Aşk hiç beklemediğin anda çıkıp geliveriyor. Doğru kişi ise bazen önümüzde dururken biz bunu göremiyoruz! Görmek bakmaktan daha önemli :)

2/14/2007 09:49:00 AM  

Post a Comment

<< Home