YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, December 01, 2006

Bu da bitiyor :)

2006'nın son ayının ilk günü...Bu yıl da acısıyla, tatlısıyla bitmek üzere. Geri sayım başladı bile 2007 için. Ama ben hala dun gibi hatırlıyorum 2000'li yıllarda kaç yaşında olacağımı hesapladığım günleri :) Hatta küçükken oyanıdığımız Uzay Yolu 1999 bile tarih oldu :) Milyoner hala güncelliğini koruyor bu arada :))

Geri dönüp baktığımda yıllık izin dışında tamamen yurt dışında geçirdiğim bir yıl 2006. Canım palyancomun yanımda olması yurt dışında geçen bu yılın rahat ve huzurlu geçmesindeki en büyük faktör :)

Ne siyasetten ne Türkiye'nin geldiğin noktadan ne de spordan bahsetmek istemiyorum bugün. Aslında neden bahsedeceğimi de bilmiyorum. Düşünceler arasında ışık hızında seyahat ederken aklıma takılanları yazıveriyorum işte! Kelimeler sanki benim kontrolumun dışında dökülüyor yazıma...Olsun bazen bırakmak lazım kendimizi akışa. Ne olacağını düşünmeden...

Geriye dönüp bakmadan, dün ne yaşadığımızı düşünmeden birgün sonrasına gitmek gerek bazende. Kafamızı problemlerimiz ile doldurmak yerine, kısa bir ara verip hayallere gitmek :)

Devamlı planlar yapıyoruz, tasarlıyoruz. Hedefler koyuyoruz kendimize. Hedefsiz yaşam mı olurmuş diyenler olabilir. Teknoloji geliştikçe, yıllar ilerledikçe hedefler de artıyor, planlar da. Peki ne zaman bırakacağız birşeyleri planlamayı ya da hedeflemeyi? Bu, son nefesimizi verdiğimiz an mı son bulacak?

Bazen bırakmak lazım kendini hayatın akşına. O götürsün bizi gittiği yere. Zaten planlar yaptıgımız, hedefler koyduğumuz zaman da çarpmıyor muyuz kayalara? Yıkılmıyor mu hayallerimiz? Kaç hedefe varamadan vazgeçmedik mi?

Bırakın, bırakın kendinizi o nehrin akşına...Nasılsa kendimiz ne kadar güç, çaba harcasak bile o nehir yönlendirmiyor mu bizi? Gidecek başka nehir mi var?

Bitiyor 2006...Daha dün gibi ilk günleri 2006'nın. Seneye bugün bu sözü 2007 için söylemeyecek miyiz?
posted by ANDY at 10:45:00 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home