YAŞAMA DAİR HERŞEY

Friday, April 11, 2008

Cok Dertliyiz Canım..:)

Yazımın başlığına bakıp da öyle sıkıntılı bir durumumuz olduğunu düşünmeyin :) Allah'a şükür gayet iyiyiz :)

Uzun zamandır yazamadım. İşler güçler derken zaman hızla akıp gidiyor ve biz durup soluklanacak zamanı bile bulamıyoruz. Allah'tan Palyancomun anne - babası burada da birtanem evde tek başına sıkılmıyor. Gerçi annemler yarın gidiyorlar. Tekrardan çekirdek aile moduna döneceğiz c.tesi akşamı itibariyle :) Olsun biz bize yetiyoruz bu gurbet ellerde. Palyancom iki ay sonra işe başlayınca daha bir ferahlayacak. Bütün gün evde bebekle uğraşmak çok kolay iş değil, bunun bilincindeyim. Zaten olabildiğince dışarıda zaman geçirmeye çalışıyoruz. Ben olmasam bile anne ve babasıyla geziyor.

Gelelim "Dert" kısmına. Bir önceki yazımda demiştim "hersey Görkem Efe'ye dair" diye :) Hah.. işte dert kısmıda onunla ilgili :) Beyfendi yavaş yavaş dillendi. Bazen bir anlatıyor bir anlatıyor, bizi gülüp geçiriyor. Hele keyfi yerindeyse al karşına muhabbet et :) "Keyfi yerindeyse" derken özellikle sabahları ve uykusunu tam aldığı zamanlar :)

Baba olduktan sonra en cok muhatab oldugum sorulardan biri de: "babalığı anlayabildin?" sorusuydu. İlk başlarda pek anladığımı söylememem. Çünkü durup durup "ya bu çocuk benim mi? Ben bunun babası mıyım?" diye soruyordum. Pek çok defa Palyancom'la da konustuk bu konuyu! Oğluşumuz yatağında tatlı talı uyurken palyancomla birbirimize bakarak "bu bizim mi?" diye gülüşüyorduk şaşkın şaşkın :) Artık daha iyi anlıyorum Baba olduğumu :) Eve gittiğim zaman "oğluşum, babacım nasılsın?" dediğim zaman yüzüme bakıp gülümsemesi yetiyor bu duyguyu yaşamak için...Biraz daha büyüdüğü zaman koşarak boynuma sarıldığı zamanları düşününce çok daha fazla heyecanlanıp duygulanıyorum :) Şimdi bile kucağıma aldığım zaman bilmeden de olsa boynuma sarılmasının verdiği mutluluğu ancak yaşayanlar bilebilir...
posted by ANDY at 1:57:00 PM

19 Comments:

kizim dogdugunda hemen kucagima verdiler ve ilk tepkim buydu benim de. "Bu benim mi?" Gercekten benim mi... gunlerce seyrettim onu. Hep aklimda ayni cumle. "Bu benim mi"
Evet benim... benim en kiymetlim. Benim...

4/12/2008 03:22:00 AM  

Önce maşallahla başlayalım söze. O ufak ufak dillenmeleri, hele de baba demeye başlasın işte o zaman yeme de yanında yat.:)

Hala inanmakta güçlük çektiğini söylemişsin ya... On beş yaşına girdi. Sabahları yatağa sığmayan boyuna bosuna bakıp, ulen bu benim mi gerçekten, ben miyim bu yavrunun annesi dediğim çok olmuştur, dersem anlatabilir miyim bilmiyorum.:)

Allah güle güle büyütmeyi nasip etsin gurbet kuşları. Dert yüzü görmeyin yavrunuz da siz de...

4/14/2008 12:45:00 PM  

yazılanlardan anladıgım kadarıyla bu duygu yıllar gecse de hiç degismeyecek :)

4/14/2008 12:53:00 PM  

Valla babam her aksam 6 da zile iki kez basardi, o geldi diye ablamla depar atarak kapiya kosar-once kim acacak ve opecek diye-, ayakkabilarini ellerimle cozerdim. Babacim yorgun haliyle gelir birde bizimle oynardi, Allah sana babandan tatmadigini oglundan tattirsin insallah, tum kalbimle dilerim:)

Boncuk gozlu kuzuma ve palyanco ya opucukler, benim bahanemle bugun iki kere daha cok op onlari, benim yerime:)

4/14/2008 07:53:00 PM  

Cadı Hanım, bu guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim.

Soz senin icin bu aksam gidince 5 defa fazladan öpecegim her ikisini de :)

4/15/2008 09:26:00 AM  

1. İnan bazen sinirden catlatsada 2. sn de yuzune bakip hele hele iki minicik eliyle yuzunu kavrayip anne/baba demesi varya herseyi silip supuruyor

2. Asla ve asla inanamiyorsun. Hala uyurken, gelip kucagina oturdugunda, oyun oynamak istediginde bu benimmi simdi demekden kendini alamiyorsun.

3. İlk baslarda bir gozunu acsa, bir gulse beklentin sonra yurudugunu gorebilecekmiyim, sesini konusmasini duyabilecekmiyim diye devamli yeni seylerle yer degisitriyor ama sen hala onun senin olduguna ve bu kadar buyudugune inanamiyorsun.

4. Veeeee lutfen canimin ici bebeisden bahsederken MASALLAH lafini kullanin. Benim bu konuda tatsiz tecrubelerim var lutfen ama lutfen nazar degdirmek icin ugrasmayin kiziyorum.

5. Son olarak Cekirdek aile siz cok tatlisiniz.

4/15/2008 12:39:00 PM  

Koyubeyaz yazdıklarına aynen katılıyorum. Hatta gelecek yazımın konusu bile diyebilirim ;)

Masallah devamlı diyoruz ama sanırım yazarken unutmusum, soz bir daha olmaz :)

4/15/2008 01:03:00 PM  

ya o arka fondaki tip ne öyle..çirkiiiinnnnn..aynı sana benziyo ya..birazcık palyançom a benzeseymiş nolurmuş..aman huyu benzemesin de sana..nolursa olsun..hıh
daha sen durrr..bırak boynuna atlamayı..neler neler yapcak tosbikim sana..sen daha dur:)

4/17/2008 08:45:00 AM  

huyuda benzeyecek tipi de :) Ve aynı benim sana davrandığım gibi davranacak :):) hih..! :)

4/17/2008 09:23:00 AM  

hadi ordan..tosbik kanı var onda.hıh..

4/17/2008 11:51:00 PM  

Valla tosbik kanı var mı bilmem ama benim kanımın oldugu kesin :):)

4/18/2008 09:28:00 AM  

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

5/09/2008 08:49:00 PM  

Ben babayım ama :) Annemize soyleyecegim :)Sizinde anneler gununuz kutlu olsun.

5/10/2008 12:15:00 PM  

allah analı babalı nineli dedeli büyütsün inşallah:)) uzun ömürler versin görkem efeye:)vatana millete anneye babaya hayırlı evlat etsin rabbim...

7/23/2008 10:57:00 PM  

Andy iyimisin hırgür bitti mi oralarda?Cadı dan haberlerinizi aldık bi ama Palyanço da birşey yazmadı.Nenoni teyze sizi merak ediyor yani.

8/28/2008 02:38:00 PM  

Nenoni oncelikle merak edip sordugun icin tesekkur ederim. Savas hali su an yok. 1 haftalık surede oldu hersey. Simdi ise herkesin bildigi gibi siyasi bir kargasa var! Hayırlısı olsun. Maalesef her zaman oldugu gibi olan sivillere oldu!

Palyanco'yu ve oglumuzu olaylar baslıdıgı gun TR'ye gonderdim. Ben burada kaldım ama zaten olaylar Tiflis dısındaydı.

gorsel basında havalimanı vuruldu gibi haberler cıktı ama dogru degildi. Bizim basında olayları abartmayı ve savas naraları atmayı cok seviyor!

8/28/2008 02:45:00 PM  

oğluna maşallah maşallah maşallah. uzun zamandır seninde sesin çıkmıyor...

10/20/2008 01:53:00 AM  

http://www.bloghareketgunu.com/imza/bloguma-dokunma/index.php


http://gulmeyibilenyildizlar.blogspot.com/2008/10/yeter-artik-sira-bize-geldi.html

10/26/2008 10:24:00 PM  

Valla haklısın yazacak zaman bulamıyorum. Isler oyle bir yogunlastı ki! Halbuki yazacak cok konu var.

11/17/2008 07:20:00 PM  

Post a Comment

<< Home