YAŞAMA DAİR HERŞEY

Monday, February 18, 2008

Paranın içine mıçmak...:)

NOT: Bu yazı Görkem Efe'den alıntı yapılmıştır :)

Bu iş için öncelikle uygun bir çift bulunur. Örnek: Andy - Palyanco çifti :) Daha sonra dünyaya gelmek için uygun şartların oluşması beklenir ve doğru zaman gelince doğulur :) Uzun süre karanlık bir yerde kalındığı için ilk birkaç saat gözler açılamaz ancak sonradan anne baba karıştırılmasın diye etraf dikkatlice incelenir. Kim demiş yeni doğan bebekler birşey görmek diye? Ben herşeyi gördüm :) Daha sonra bebek olmanın keyfi yaşanmaya başlar;) Bas bas bağırırsınız size kimse kızmaz, yemek ayağınıza gelir, hatta direkt ağzınıza :) Banyo ise ayrı bir keyiftir :) Ve asıl eğlenceli olanı ise istediğiniz yerde istediğiniz zaman işemek ve mıçmak :) Altınıza birşey bağlı olduğu için etraf kirlenmiyor ama altımı açtıkları zaman bir gülümsemem yetiyor. Kimsenin umurunda değil gunde 4-5 tane değiştirmem. Adı sanırım bebek bezi...! En guzeli ise altıma doldurdum diye açıyorlar bakıyorlar ki sadece işemişim, hemen yenisini takıyorlar...İşte o anda bir gürültü ve yeni bezi dolduruyorum :) Ne yapacaklar, yenisini takıyorlar :) Ben gene klasik bir gülüş atınca da "bokuna kurban olalım" diyorlar... Kurban olmak ne demekse artık :) Paranın içine de böyle mıçılıyor işte :):) Kimsenin sesi de çıkmıyor :) Ama eminim ben büyüyünce bunlar herşeyime karışıp kızarlar. Onu yapma, bunu yapma derler...O yüzden şimdi ne yapsam kardır :) Ye, iç sıç... Oh.. işte hayat bu bea :):)


- Mayonez teyzesine attığı bakış -

NOT 2: Uzun bir süredir yazamıyordum ama yakında yeni yazılarımla aranızda olacağım. Bloglarını uzun zamandır okuyamadığım blogdaşlarım yakında yorumlarım geliyor :) Son olarak Amerikadan not bırakan arkadaşımıza: İstediğiniz bilgileri ayrı bir yazı olarak yayınlayacağım.

posted by ANDY at 8:11:00 PM

13 Comments:

Gözünaydın Andy;geldiler demek.Maaşallah ona.
Bir arkadaşımın beyi bebeği olunca bez meselesi için tam da aynı tepkiyi vermişti.Ama tamda öyle oluyor değil mi:))
Görkemcim fırsat bu fırsattır sonra yaptırmazlar devaamm...:))

2/19/2008 09:32:00 AM  

Nenoni; valla bu fırsatı en iyi şekilde değerlendiriyor beyfendi :)Arada birde gülücük atıyor bize yetiyor :)

2/19/2008 09:39:00 AM  

He he he he... değil paranın daha nelerin içine mıçacak. Bekleyelim ve görelim.:))) Maşallah ne şeker olmuş kuşşşş... yerim onu ben yerim.:)))

2/19/2008 11:34:00 PM  

Bekleyelim ve gorelim bakalım :):) En kötü bırakırız sana sen bakarsın biraz da :):)

2/20/2008 09:09:00 AM  

yerim ben onuuu. kurban olurum herşeyine. arkadaşlar ben böyle bir tatlılık görmedim.. kucağımda öyece melek gibi duruyordu. andy ve palyançom harika anne baba olmuşlar. keşke yakın olsaydık inanın sizde yaşardım efeyi öpebilmek için. maşallaaaahhhh ona.

2/21/2008 12:40:00 AM  

Mayonez; Efe de senin icin "ne kadar tatli bir teyze keske cocugu olsada istanbul'a geldikce onunla oynasam dedi :):)

2/21/2008 12:35:00 PM  

hahaha babası anası niye çalışıyor sanıyorsunuz?.:)
ama ben mayoneze bakışına hiç te tatlı demem yaniii.
bence "çabuk bana bir arkadaş doğur, yoksa bi kafa atarım sana" diyor gibi.:))))

2/21/2008 02:38:00 PM  

aaay burdan gittim sayfasına ki, mayonezim çocuk istemiiiiş. yaramış sizin bebe ona yanii. darısı "cadı" kadının başına..:))))

2/21/2008 02:42:00 PM  

Aynen dedigin gibi: bir cocuk yapip onu sevsene beni rahat birak gibisiden bakmis :):)

2/21/2008 04:37:00 PM  

bebek ağzından güzel anlatmışsın hikayeyi valla bu zamanda bebek olmak var ama büyümeden ..

2/22/2008 04:55:00 PM  

Gercekten hersey cocukken daha bir guzel. Heryasin ayri bir guzelligi var ama cocukluk bambaska :)

2/22/2008 05:00:00 PM  

Gözünüz aydın her ikinizinde. Seeneye bu zamanlar benim gibi yaramazlıklarını yazarsınız gibime geliyor. En güzel, en tatlı, en komik yaramazlıklarını. Sağlık ve huzur ile inşallah.

2/23/2008 02:15:00 AM  

Hayirlisi ile o gunleri bir gorelim :) yazariz artik yaptiklarini, bizi nasil sasirttigini :)

2/23/2008 12:02:00 PM  

Post a Comment

<< Home