YAŞAMA DAİR HERŞEY

Thursday, January 17, 2008

Çok mu Hızlı Koşuyorum?

Daha dün gibi ilkokula başladığım gün...Universiteden mezun olduğum gün bir bankın üzerine oturup: "işte esas şimdi başlıyor" demiştim kendi kendime...Ve sanki o zamana kadar çok yavaş geçen hayat bir anda hızla akmaya başladı. 20'li yaşlar derken birgun bakıverdim 30 olmuşum :) Şimdi otuzlu yaşların yarısına yaklaşıyorum. Gerçi ben nedense kendimi hala 20'li yaşlarda gibi hissediyorum ve görüyorum :) Bunun nedeni 30'ları inkar etmem değil :) Sanırım daha 30'uma girdiğimi daha anlamadım :) Ben mi çok hızlı koştum yoksa?Zaten yaşamda bir birşeyleri anlamaya çalışırken geçip gitmiyor mu?

Bunları neden yazıyorum merak ediyorsanız, bilmeyeninz vardır diye söylüyorum 11 ocak benim yaşgünümdü. 33 oldum :) En azından rakam karizmatik :) Söylerken seksi oluyorsunuz :)
Bu yaşgünümde maalesef palyancom ve Yavru Aslan yanımda yoktu. Ancak yaşgünümde yanımdan olmalarından çok yaşamım boyunca yanımda olmaları daha önemli. Bir yaşgününden ne çıkar? Zaten doğru düzgün yaşgünü kutlayan birisi değilim :) Ayrıca kendileri iki hafta sonra burada olacak :)

Bu arada mesenger sayesinde her akşam palyancomu ve Yavru Aslanımı görebiliyorum :) Aslında biraz büyüdüğü zaman, "IMPARATOR OĞLUM" diyeceğim O'na :) Ilk cocuk oldugu icin. Bakalım ikincisi Allah kısmet ederde olursa artık cinsiyetine gore "KRAL" ya da "SULTAN" olacak :)

Insan onlarla ilgili hayal kurmaktan düşünmekten kendini alamıyor. Bir düşünmeye başlayınca kendini çok daha yaşlanmış buluyorsun bir anda :) Ne zaman yürüyecek, ne zaman konuşacak? Konuşmaya başlayınca herşeyi soracak, düzgün cevap vermek lazım :) Okula gidecek ama nerde okuyacak? Universite derken ben bir anda oldum 70 yaşında :):)


BAKIŞIN AÇIKLAMASI: Ben biraz büyüyeyim size yapacağımı biliyorum! Şu an biraz güçsüzüm diye beni böyle tutup sarmalıyorsunuz ama ben bir yürümeye ve konuşmaya başlıyayım o zaman göreceksiniz gününüzü :)

posted by ANDY at 1:57:00 PM

25 Comments:

İlk yorum benden. Önce Maşallah tabiiki Görkem Efe Bey'e .İyi ki varlar onlar ne güzel bize yaşam sevinci veriyorlar çocuklarımız. Onlarla ilgili hayal kurabilmek ne güzel. Allah'a şükürler olsun ki bizleri çocuk sahibi etti de hayal kurabiliyoruz. Yalnız değilsin Andy bizde karı koca 35 yaşında anne baba olduk. Çok pişmanız ama o zaman düşünemiyorsun ayy daha gezicez yok borcumuz var derken yaş neredeyse 35'ti Beril doğduğunda.Şimdi diyorumki kızım bizim yaşımıza geldiğinde(38) biz 73 olacağız. Yaşlı bir anne babaya sahip olacak naapalım. Allah hepimize uzun ömür versin. Allah her isteyene çocuk versin.

1/17/2008 10:06:00 PM  

Öncelikle AMİN diyorum dileklerin için. Allah isteyen herkese bu mutluluğu nasip etsin inşallah.

Insan sahip olduktan sonra "keşke daha erken olsaydı" diyor :)

1/17/2008 10:21:00 PM  

askım askım.. cok az kaldı kavusmamıza :)) o zaman kurdugun bu tatlı hayallerin, kucuk bir parca acı tarafını da goreceksin ;) o bakısa sahip oğlun, seni yiyip bitirecek :)) hazır ol uykusuz gecelere :)

ama değer askım.. gogsunde uyusun yeter :) coookk az kaldı..

hee.. bu arada..cok hızlı kosmuyorduk,ama bundan sonrasını bilemiceemmm :))

1/17/2008 10:47:00 PM  

efendim son iki yorumu syamayin ev shaibi onlar 2. siradaki yorumu iletiyorum.

34 de kucagima aldim zeynebi ve ne kadar gec kalmisim dedim. her zmaan derim gec evlenmek harika ama gec cocuk berbat cunku onunde 2. yapmaya karar vermek icin bile kisitli bir sure kaliyor ve genel olarakda 2. yapilmiyor. siz daha gencsiniz yaparsiniz ama İMPARATORUN sizi ne kadar zoryaacaginida hesab etmek gerekiyor.

Not.1 Hepsine allah dort goz arasinda buyumek nasib etsin saglikla ve sihhatle

Not.2 pşşşttt yeni anne baba ozellikle anne sana diyorum yazi performansiniz cok dustu ben sizden harika yazilar beklerken siz hic yazmiyorsunuz rehavete luzum yok.

Not.3 Yeni BABA 33 birsey degil 35 devirip 36 ya girdiginde bir daha yazmani istiyroum :)))))))))

Not.4 Dogum gunun kutlu mutlu olsun biraz gec oldu ama gaflete gelmisim. ozur...

1/18/2008 01:33:00 PM  

Koyubeyaz; yazdıkalarında haklısın. Ben ikicisi icin net karar veremezken, palyancom kardessiz olmaz diyor :) Hatta bunu dogum esnasında bile tekrarladı :)

Yazı konusunda maalesef o kadar yogunum ki gun icinde basimi kasimaya bile zamanım olmuyor desem yeridir. Palyancom sanirim bu duzene alisma devresinde oldugu icin zaman ayiramiyordur ama merak etme yakinde gelecek beyfendinin raporları :):)

Ben simdi yanlarında degilim o yuzden palyancomun anlatıklarını yazmak bana dusmez diye dusunuyorum :)

35'e gelince yazacagım gene :) Ama senin icin 36'ya girerken gene yazarım :)

1/18/2008 03:52:00 PM  

ya o ne bakışı ben söyliyim hemen sana...Tosbaa teyzeme çektirdiklerini bir bir burnundan getircem bakışı o..sen daha duuuurrrr...hıh

1/19/2008 02:33:00 PM  

Anacim anacim masallaah, gecen gordum Palyancomun kucaginda bi o yana bi bu yana kuduruk olacak bu ayni senin gibi Andy:))
Dun Doca nin kardesiyle konusuyordukta msn de bana artik kazik kadar oldun dedi!! Halbuki bende aynen senin gibi, kendimi 19 hissediyordummmm:)))

1/19/2008 03:38:00 PM  

evet gene karakedi gibi girmistin aramıza :)

Sen dogumgunu mesajında bana birsey mi demek istedin?

1/19/2008 05:36:00 PM  

doğumgünün kutlu olsun taze baba. en kısa sürede tiflise dönmeden palyanço onları ziyaret edip evinizin anahtarını bırakmayı, o minik tavşanı seve seve bitirmeyi düşünüyorum. dünyada ki tüm güzellikler ve mutluluklar sizleri bulsun. doğum gününü tekrar kutluyorum..selametinen kardeşin emel

1/19/2008 10:23:00 PM  

Mayonez; senden yazı almak ne guzel :) Tesekkur ederim guzel dilekler icin... Hepsini yiyip bitirme bana da bırak biraz :)

1/20/2008 01:13:00 PM  

palyaçoda yeni yazı bulamayınca hemen buraya zıplıyorum(itiraf ediyorum:)
maşallah allah tez zamanda kavuştursun inşallah.. pek bi sert bakmış:()belli annesine "beni babama götür " diyodur belki de kimbilir:))
artık palyaço yanına gelince sen bakarsın efeye o da bize yazar olmaz mı???

1/21/2008 11:45:00 AM  

Vayyyy...Itiraflar ha :) Saka bir yana bende okuyamıyorum son zamanlarda kimseyi :(

Palyancom buraya gelsin yazmaya başlar artık. Bende kızıyorum ona arasıra yazsın diye ama sanırım şimdilik alışma devresinde anneliğe :)

1/21/2008 11:53:00 AM  

oncelikle herkeslere coookk coookk tesekkur ediyorum beni anladıgınız icin :)

kesinlikle ve kesinlikle Andy'min dediği gibi alısma evresi icindeyim ve yazmak istiyorum ama olmuyor ne yazık ki :( ama Tiflis'e donunce daha daha ii anlatıcam hersyeleri sanırım :))

Mayonez'cim :) bekliyorum canım bu arada :) gelin valla yoksam ben gitmiş olucam :/ haberin olsun ;)

1/21/2008 04:24:00 PM  

ohhhh iyi mi böyle? :) En iyisi blogum üzerinden mesajlaşma ücreti alayım köşeyi dönerim :):)

1/21/2008 05:41:00 PM  

33 de yaş mı?50 den ne haber(benim gibi)

1/25/2008 10:16:00 PM  

Kardeşsiz olmaaaazzz..
Bu yakışıklıya bir de şöyle güzel bir prenses kardeş gerekir.:))

Tekrar kutlu olsun doğum günün.:)

1/26/2008 11:41:00 AM  

Nenoni; Insallah o gunlerı gormek nasib olursa o gunleride yazarız :)

Fikriminincegulu; sen taabi ununu elemis elegini asmissin simdi rahat rahat kardes de olsun dersin :):)

1/26/2008 04:31:00 PM  

aaaa ben buraya yorum yazmamışııııım.
ooğlan kesin sizin canınızıa okuyacak haklısın::)
yeni yaşın haırlı olsun ki oldu bak baba oldun.:)
İncegülüm haklı,hiiiç gecikmeden
2.yi yapın beraber büyüsünler olsun bitsin.:)
palyancom annesinin yanında yazamıyor birşey, oraya gelince nasıl yazacak merak ediyorum doğrusu..:))

2/13/2008 03:40:00 PM  

Paticikler, yorumun için çokm teşekkur ederim. Ozellikle "oglan canınıza okuyacak" kısmı beni cok rahatlattı :):)

Palynaco yakında yazmaya baskayacak ama daha evde tek kalmaya alısıyor. Eve geleli 1 hafta oldu ama tam yerlesti denemez :) Yakında ardı ardına patlatır yazıları :)

2/13/2008 03:48:00 PM  

aaaaaaaaaaaaaaaaa bu çok güzel habeeeer. kavuştunuz üçlü olarak birbirinize demek kiiiii.:)
hadi gözün aydııın.:)

yok yok okusa da canınıza, bir gülücük atıp hepsini unutturacak emin ol.:))
o cennet meyvesi çünkü.
Peygamberimiz(sav) demiş ki:
"cocuk kokusu cennetteki reyhan kokusuna benzer."
aklımda kaldığı şekliyle yazdım:)

2/14/2008 03:00:00 PM  

Aynen dediğin gibi bir gülüşü yetiyor :)

Koku olayı ise süper :):)

2/14/2008 03:20:00 PM  

oyoyoyoyyyy babası oğluna efesine kavuşmuşş:))
gözün aydın inşallah annemizde en kısa zmanda bloguna bi el atar:)
ady babamız; palyançodan önce bakarsın belki sen bloguna bi müjdem var size ben de hamileyim!!!
:))

2/15/2008 11:17:00 AM  

Nagisim; palyancomun bloguna el atması yakındır :)

Bu mutlu haberini hemen iletecegim Palyancom'a :) Insallah rahat bir hamilelik donemi gecirirsin ve saglikli bir bebeginiz olur. Cİnsiyet bence kız olacak ;)

2/15/2008 11:25:00 AM  

Heheh hakikaten göreceksiniz gününüzü :)
Mercimeğime bak be, nasıl da manalı bakar :) Yerim ben onu, maşallah!

2/18/2008 05:24:00 AM  

bilun hanım başınıza aynısı geldiği zaman bizde sana güleceğiz :):)

2/18/2008 08:33:00 AM  

Post a Comment

<< Home