YAŞAMA DAİR HERŞEY

Wednesday, October 04, 2006

Sonbahar...

Sonbahar...Biten aşkların, hüznün başlangıç mevsimidir kimileri için... Uzun yaz günlerinin yerini kasvetli, erkenden kararan kış günlerine bırakışının başlangıcıdır kimimiz için de...Ama ben öyle düşünmüyorum. Ben sonbaharda buldum eşimi, sonbaharda aşık oldum O'na...

Saman alevi gibi başlayıp biten yaz aşklarına benzemez, sonbahar'ın hafif soğuk rüzgarlarında başlayan aşklar...Yağmurun altında ıslanmak ister gönül, soğukta yürüyüp sıcak bir mekanda ısınmak ister sevgiliyle...

Başkadır sonbahar'ın güzelliği...Havalar soğusa bile içinizi ısıtır, sarı yapraklardan oluşan o güzelim tablo...

İşte gene geldi kapıya dayandı artık iyice..Bundan sonra daha soğuk, yağmurlu ve karlı bir hava bekliyor bizi ama içimizdeki sevgi ateşi, dostluklar ve bitmesini istemedigimiz soğuk kış günlerinin sohbetleri ısıtıcak bizleri...

Ah ulan bu kadar romantik yazı üstüne aklıma Tiflis'te soba olmadığı geldi, bak canım sıkıldı! Ben şimdi özlemem mi soba başı muhabbetleri, sobada demlenen çayı ve kestane kebabı...Hele Türkiye'de iken doğru düzgün içmediğimiz, satılan dükkanın önünden geçerken yüzümüzü çevirip bakmadığımız o Sahlep ve Boza nasil tütüyor burnumda...

Düşen bir yaprak görürsen
Beni hatırla demiştin
Biliyorsun seni ben
Sonbaharda sevmiştim

Her sonbahar gelişinde
Sarı sarı yapraklarla
Kuru dallar arasında
Sen gelirsin aklıma

Rüzgarla düşen yapraklar
Daima senin hayalin
Yine bir sonbaharda
Döneceksin sen bana
posted by ANDY at 6:11:00 PM

2 Comments:

İki sene önce sonbaharda,aynadan tek bir bakışla başlayan aşk, ayrı geçirilen bir sonbaharın ardından, şimdi ilk sonbaharını, yurdundan uzakta ama kendi sıcak ve sevgi dolu yuvasında geçiriyor..
ben hep senin sıcaklığına, sevgine hasret..
Seni seviyorum kocacım :)

10/05/2006 05:38:00 PM  

Ohooo.. Allah muhabbetinizi arttirsin :)

Soba basi muhabbetlerini sevmeyen olur mu ki? gerci simdinin cocuklari gormediler o zamanlari, sobanin uzerinde sabahtan beri cazirdayan cizirdayan, arada bir su ilave edilen caydanliktan yapilan cayin tadini.. Ya da uzerinde kestane pisirmediler hic, o yuzden bilemezler. Gerci o cocuklara cok yazik ki topragi saksida, arkadasligi internette goruyorlar..

10/06/2006 12:45:00 AM  

Post a Comment

<< Home