YAŞAMA DAİR HERŞEY

Tuesday, October 03, 2006

Wc :)

Basliga bakipta "nasil bir yazi bu" demeyin :) İnsanin en rahat olduğu yer değil midir tuvaletler? Tabi ki halka açık bir tuvalette değilseniz :)) Oradayken koparız herşeyden ya da cok daha iyi odaklarınız düşüncelerimize...Derler ya; "Türkün aklına kaçarken ya da sı....ken gelirmiş" diye... Bence cok doğru. Pek çoğumuz orada yeni fikirler üretmişizdir ya da daha net düsünmüşüzdür. Ne garip bir psikoloji bu? Kafanin rahatladığı bir an :))

Efes harabelerine gidenler bilir...Taştan tuvaletlerin olduğu bir oda vardır. Bu taş tuvaletleri önce köleler oturup ısıtırlar, daha sonra ülkenin ileri gelenleri önemli kararları burada alırlarmış. Yukarıdaki sözü boşuna söylemişler :))

Adamin biri sehirlerarası yolculuk yaparken otobüs firmasi 15 dk. ihtiyaç molasi vermis. Adam da normal olarak tuvalete girmiş. Tam oturdugu andan yandan "Naber?" demiş birisi. Adam şaşırmıs...Alışık olmadık bir durum tabi, tuvalette yandaki kabinden birisinin size "Naber?" demesi :) Adam da cevap vermiş: "İyiyim, sen nasilsin? diye... Yan kabinden "Ben Ankara'ya gidiyorum" demiş. Bizi adam : "Ben de Ankara'ya gidiyorum" demiş. Sonra yan kabindeki adam : "Aşkım ben seni sonra ararım, yan kabindeki adam onunla konustuğumu sanıyor, bir rahat vermiyor" demiş :))

İlginctir insanın ruh hali tuvaletteyken...Bu yazi da aklima orada geldi :))
posted by ANDY at 6:04:00 PM

3 Comments:

Selam burada da rahat yok benden:)) Hayırlı olsun sayfan tekrar. Bu template çok daha güzel olmuş doğrusu!

10/05/2006 04:02:00 PM  

Cok sagol. Bu template beni daha iyi yansitiyor :)

10/05/2006 05:51:00 PM  

Güzel bu template senin derin düsüncelerde oldugunu yansitiyor.
Hayirli olsun blogun.

10/05/2006 05:52:00 PM  

Post a Comment

<< Home